Всъщност видеата в TikTok и Instagram Reels вече са достатъчно популярни, но Google явно експериментира с показването им в приложението си за мобилни устройства. Те ще се появяват в специална въртележка, а при докосване ще отвеждат потребителите до уеб версията на социалната платформа, вместо към приложението, дори и то да е инсталирано на телефона.
Това е разширение на функцията, въведена по-рано тази година, която използва въртележка с кратки видеа в Google Discover. Тя се появява като персонализирана емисия в мобилното приложение на Google, което обикновено се намира в ляво от началния екран на Android устройствата.
Въвеждането на TikTok и Reels в приложението е различно от Google Stories, което беше пуснато през октомври тази година. Функцията е част от приложението Google Search за iOS и Android, а въртележката вече се визуализира за потребителите в Индия, САЩ и Бразилия.
Новата функция Short Videos се фокусира върху обобщаването на социални клипове от други платформи, включително и собствения проект на Google, Tangi. Скоро тя ще предлага клипове от Trell и YouTube, заедно с тези от TikTok и Reels.