Шест месеца, след създаването на официален акаунт в TikTok, Apple вече използва платформата, при това с предварително поръчани клипове от инфлуенсъри.
Акаунтът @apple беше сравнително нов и имаше само 1312 последователи, нямаше биография, клипове или нещо различно от баджа за потвърждение, което го лигитимираше като официален канал. Това обаче се промени миналата седмица с добавянето на четири клипа, всеки от които рекламира компактния размер на iPhone 12 mini. Всички те използват един и същ трик на камерата, за да намалят големите обекти, като последният го прилага дори на iPhone 12 Pro, смалявайки го до размера на iPhone 12 mini.
Клиповете са дело на Zach King, Kevin B Parry, Julian Bass и Jessica Wang. Броят на последователите им варира от малко над 800 000 до малко над 50 милиона, а акаунтът на Apple вече има 376 000 такива и подобен брой харесвания. По последни данни обаче, iPhone 12 mini се радва на по-малък интерес от очакваното, или поне така твърди известният анализатор Минг-Чи Куо.