HMD Global официално обяви назначаването на Стивън Тейлър за главен маркетинг директор на компанията. Той е натрупал почти 30-годишен опит в продажбите и маркетинга на някои от най-известните марки в света, включително PayPal и Samsung. В HMD Global ще отговаря за цялостната маркетингова стратегия и изпълнението ѝ, за цялостното портфолио от телефони Nokia и ще докладва на Флориан Сейче, главен изпълнителен директор.
Стивън Тейлър, главен маркетинг директор в HMD Global:
„За мен е чест и съм развълнуван, че се присъединявам към HMD Global, домът на телефоните Nokia. В това безпрецедентно за всички ни време се чувствам невероятен късметлия, че съм заобиколен от екип, работещ с толкова страст и отдаденост, и че имам възможността да стана свидетел на страхотно сътрудничество във време на несигурност. Нямам търпение да продължа вълнуващото пътуване на телефоните Nokia със стремеж да ги превърнем в най-обичаните мобилни устройства в света.“
Флориан Сейче, главен изпълнителен директор на HMD Global:
„Продължаваме да бъдем фокусирани върху маркетинговите стратегии, които извеждат продуктите ни на челни позиции по различни показатели в дигиталната среда. Затова от решаващо значение е да привличаме дългосрочно талантите, които оценяват необходимостта продуктите ни да са неподвластни на времето. Вярвам, че богатството на опита, лидерските умения и колаборативният подход на Стивън ще ни помогнат не само да разработваме по-въздействащи кампании, но и да разширим нашата общност и влиянието ни в социалните медии.
Телефоните Nokia са изградени върху солидна основа от качествен дизайн и доверие, благодарение на водещия ни за индустрията ангажимент в областта на сигурността и обещанието да доставяме редовни актуализации за цялото ни портфолио от смартфони. От ключово значение са професионалистите, които се присъединяват към семейството на HMD Global, да споделят колективната ни амбиция да създаваме преживявания, които се подобряват с времето. Очаквам с нетърпение успешните проекти, които да реализираме заедно със Стивън.“
Преди назначаването си в HMD Global, Стивън Тейлър заема позицията на главен маркетинг директор за Европа, Близкия Изток и Африка в PayPal, където изцяло променя облика на компанията в областта на дигиталния маркетинг. В предишната си роля на главен маркетингов директор за Европа в Samsung Electronics има водеща роля в трансформацията на бранда с ангажимента си към качественото придобиване на клиенти, експертния си опит в системите за управление на отношенията с клиенти, социалните медии и директните продажби в електронната търговия. Първите стъпки в кариерата си Тейлър прави, работейки за гиганти като The Gillette Company и Procter & Gamble.
Стивън Тейлър се присъединява към HMD Global след представянето на три нови смартфона Nokia, включително първия 5G смартфон Nokia, Nokia 8.3 5G, новия член в семейството на „пионерите“ – Nokia 5310, както и чисто новата услуга на компанията за безпроблемен роуминг на данни, HMD Connect, която дава възможност на клиентите да бъдат винаги свързани с най-значимото за тях.