Ефективно от днес, Takeaway.com ще оставя поръчките пред вратите  на клиентите от съображение за сигурност относно коронавируса.   

 

Takeaway.com започва да доставя без директен контакт с крайния потребител от  всички ресторанти на платформата, следвайки последните глобални развития,  свързани с коронавируса.

Като предпазна мярка срещу коронавируса, Takeaway.com ще доставя храна без физически контакт.  Това е приложимо за всички ресторанти на платформата, а куриерите са инструктирани да звънят на  звънците на клиентите и да оставят опакованата храна пред вратата. Тази мярка за сигурност влиза в  сила в цяла Европа.

Горното е в допълнение към вече приложени мерки за безопасност. През последните седмици  Takeaway.com предоставя инструкции за здраве и безопасност на всички служители и куриери, а членове  на персонала се обучават специално на правилни превантивни мерки, както и как да съобщят за  подозрителна ситуация. Компанията също дистрибутира хигиенно оборудване сред куриерите си, като  например антибактериални дезинфектанти за ръце.

Takeaway.com също работи с ресторантите си партньори, за да гарантира всички препоръчителни мерки  за безопасност и здраве се спазват и се уважават в интерес на клиентите, служителите и куриерите.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *