Takeaway.com започва да доставя без директен контакт с крайния потребител от всички ресторанти на платформата, следвайки последните глобални развития, свързани с коронавируса.
Като предпазна мярка срещу коронавируса, Takeaway.com ще доставя храна без физически контакт. Това е приложимо за всички ресторанти на платформата, а куриерите са инструктирани да звънят на звънците на клиентите и да оставят опакованата храна пред вратата. Тази мярка за сигурност влиза в сила в цяла Европа.
Горното е в допълнение към вече приложени мерки за безопасност. През последните седмици Takeaway.com предоставя инструкции за здраве и безопасност на всички служители и куриери, а членове на персонала се обучават специално на правилни превантивни мерки, както и как да съобщят за подозрителна ситуация. Компанията също дистрибутира хигиенно оборудване сред куриерите си, като например антибактериални дезинфектанти за ръце.
Takeaway.com също работи с ресторантите си партньори, за да гарантира всички препоръчителни мерки за безопасност и здраве се спазват и се уважават в интерес на клиентите, служителите и куриерите.