Вчера Google обявиха интересни финансови резултати за второто тримесечие на 2011. Според тях компанията отбелязва значителен ръст от 32% в приходите си в сравнение с Q2 за 2010.
Освен с внушителните $ 9 млрд. печалба (при очаквани около $ 8.6 млрд.), Google могат да се похвалят и с изключително успешен старт на новата си социална мрежа, в която вече участват повече от 10 милиона потребители. Ежедневно пък се споделят над 2 милиард линкове с въведения по-рано бутон за споделяне +1.
Лари Пейдж, съосновател и CEO на Google, споделя подробни статистики за работата на компанията от началото на годината с обширен пост в Google+. Наред с тях Пейдж засяга и част от бъдещите задачи пред разработчиците като фокусиране върху по-важните услуги и спиране на непопулярни платформи, като Google Health и Google PowerMeter.
В началото на юни компанията пусна услугата Offers, която се очаква да завладее сегмента на груповото пазаруване и да се превърне в основен конкурент на две от най-големите мрежи в САЩ – Groupon и LiveSocial. Преди няколко дни пък в мрежата изтече информация за подготвяна интеграциямежду Gmail и Google+.