От всички нови продукти, които Apple представи на събитието си в понеделник, изглежда най-голям е интересът към Apple Card, а видеото, посветено на нея вече има 16 милиона преглеждания:
https://www.youtube.com/watch?v=HAZiE9NtRfs
Всъщност това постижение надминава рекорда на видеата за iPhone Xr и iPad Pro от преди месец и се нарежда само на 10 милиона гледания след тези за iPhone Xs като седми най-популярен клип на компанията в You Tubе, а този голям брой гледания може би частично отразява уеличаващите се разходи за реклама на гиганта в опит за привличане на трафик към собствените му видеа, но се пак е впечатляващ.
В анкетата, публикувана от сайта 9to5mac, Apple Card се нарежда на първо място по интерес с 53% от гласоете, в сравнение с 26% за телевизията и 10% за игрите и новините. Още по-изненадващо обаче е, че експертите от картовата индустрия твърдят, че бонусите за връщане на пари по салдото не са нещо впечатляващо, тъй като вече съществуващите карти имат подобни и дори по-добри условия. Това важи и за лихвените проценти, които Apple изтъкна като по-ниски от средните. Според страницата на Apple Card, “променливите ГПР варират от 13.24% до 24.24% на база кредитоспособността”. Лесните за използване инструменти за анализ в приложението вероятно са плюс, но друг печеливш елемент може би е причината за високия интерес – естетическата привлекателност на самата карта и липсата на номер върху нея, с акцент върху сигурността. Това обаче може и да не е за дълго, тъй като MasterCard твърди, че други банки вероятно ще последват примера на Apple, за да поставят сигурността на възможно най-високо ниво в цялата екосистема и да направят плащанията максимално удобни за потребителите.