Американците, които планират да закупят нов смартфон, се интересуват много повече от iPhone, отколкото от устройства с Android, сочи ново проучване, направено от фирмата за анализ на индустрията Robert W. Baird & Co.. Тази новани обаче не е толкова добра за Apple, защото в същото проучване констатира и умерен интерес към бъдещата видео-стрийминг услуга на гиганта.
Проучването обхваща 1500 американски потребители, от които само 15% от тях възнамеряват да закупят нов смартфон в следващите два месеца – твърде много, спрямо предишни резултати. 67% от тях обаче, планират това да е iPhone, в сравнение с 60% в предишните два кръга на същото проучване. Това несъмнено доказва силния дял на компанията в САЩ, а анкетираните потребители посочват също, че обикновено инвестират цялостно в екосистемата на компанията, като притежават средно 2.6 устройства, сред които Mac, iPad и Apple Watch.
Всъщност проучването доказва забавянето на пазара, както и слабият интерес към бъдещата видео-стрийминг услуга на Apple, на която гигантът залага големи надежди за нови приходи и, която може би ще дебютира тази пролет.