Harley-Davidson е една от най-известните американски марки, но е в остра нужда от преосмисляне.
Иконата на мотоциклетите отбеляза четири години поред спад на продажбите. А високите тарифи от продължаващата търговска война на президента Доналд Тръмп с Китай почти са унищожили печалбата на компанията за последното тримесечие на 2018 година.
Но промяната идва.
На събитието X Games в Аспен, Колорадо миналата седмица, компанията представи най-новите концепции за своята линия от електрически превозни средства, които да съживят 116-годишната марка.
Бъдещето принадлежи на електрическите превозни средства, категорични са от там.
Първият от двата нови модела няма съединител и е проектиран така, че да не изисква лиценз. Втората от двете концепции прилича повече на планински велосипед, отколкото на градски скутер.
И все пак никой не очаква рязка промяна от раз.
“Промяната се случва, но не толкова бързо. Но ние виждаме бъдещето в новия начин, по който хората се движат из града”, обясни Марк Макалистър, вицепрезидент на Harley-Davidson.