Предоставянето на бързи кредити през последните години се наложи като популярна финансова услуга и у нас. Много българи прибягват до този тип финансови инструменти, когато се налага да посрещнат спешни разходи, да ремонтират дома си, да закупят нещо или просто за да се чувстват по-спокойно по време на лятната почивка или Коледно – новогодишните празници.
А най-актуалната тенденция в този сегмент е, че той е на път да мигрира почти изцяло онлайн. Според запознати с развитието на компаниите за бързи кредити все повече от техните клиенти предпочитат да избират и да кандидатстват за такъв тип кредит по интернет. Независимо дали те имат нужда от по-малка сума, дали търсят заеми до 3000 лева, или примерно по-големи суми за по-дълъг период от време.
Тази тенденция далеч не е изненада за никого. Сред основните причини за нея са бързото налагане на уеб технологиите, създаването на все по-удобни и по-модерни уебсайтове на фирмите от този сектор.
Не на последно място фактор за онлайн поръчката на бързи кредити е и удобството от това да достъпиш сайта на кредитната фирма от където пожелаеш и когато пожелаеш. Освен това имаш възможност да разгледаш бързо сайтовете и предложенията на множество различни фирми за бързи кредити, да се запознаеш с мненията на потребителите онлайн, както и да ги споделиш на приятели като просто им изпратиш един линк.
Компаниите от сектора вече отчитат този тренд и създават все по-удобни и лесни за използване уеб платформи, за да направят своите услуги много по-достъпни. „Нашият екип инвестира изключително много време, усилия и средства в качествен уебсайт, който да отговаря изцяло на изискванията на нашите клиенти. Нарастващите посещения на сайта и запитванията през него показват, че сме на прав път и нашите усилия се оценяват позитивно от крайните потребители – споделя представител на фирма, специализирана в предоставянето на такива услуги, която е сред най-динамично развиващите се участници в този финансов сегмент.
Поръчките през сайта обаче не са най-важното, което компаниите за кредитни услуги печелят от интернет революцията. Не на последно място е и повишаващото се доверие в техните услуги – фактор, който е от ключово значение за развитието на всеки играч в този сегмент, както и за целия сектор като цяло.
„Доверието е своеобразната валута в нашия сектор. То е критично важно за развитието ни, а качественото присъствие в интернет среда ни помага да повишим потребителското доверие към нашите услуги“ – споделят хора от кухнята на сектора.
Наличието на модерен и качествен уебсайт с всички контакти, информация за собствеността на дружеството и за неговия екип увеличава прозрачността в работата на компанията и показва, че за нея е важно да общува открито със своите клиенти. Не на последно място модерният уебсайт създава редица допълнителни възможности за комуникация и обратна връзка с потребителите и им дава възможност да проверяват множество различни планове, варианти и услуги. Което допълнително увеличава тяхното доверие в компанията за кредити.
Истината е, че онлайн предоставянето на кредити позволява на потребителите да се сдобият с пари, когато им трябват без дори да срещнат лице в лице представител на компанията, предлагаща финансови услуги. И въпреки това, те получават много по-голяма прозрачност и много по-открити отношения.
Сред най-търсените продукти, за които се взимат бързи кредити, са мобилни телефони, преносими компютри и други технологични стоки, автомобили и аксесоари за тях, стоки за дома – мебели, битова техника, както и за ремонти по дома или вилата. Все по-често бързи кредити и подобни финансови услуги се взимат и за обезпечаване на пътувания в България или чужбина, посрещане на Коледно – новогодишните празници, както и лятната отпуска. Все по-добрите условия и богатото разнообразие от компании в този бранш, улесняват клиентите и способстват за повишаване популярността на този тип продукти.