Този въпрос вълнува предимно хора, които не са запознати с приликите и разликите между тестера и парфюма. Те са склонни да приемат на вяра митовете, които се разпространяват. Настоящата статия е предназначена за тях.
Тестерът е версия на оригиналния продукт и се различава от него основно по външния си вид. Фактът, че цената му е по-атрактивна и достъпна,като разбира се можете да се убедите в това в онлайн маркова парфюмерия Testeri-Bg.com ,не е причина да не го купувате. Напротив, когато го взимате за себе си, може да бъдете напълно спокойни.
Тестерите се произвеждат от утвърдени производители на парфюмерийни продукти за представяне на оригиналните ухания и за рекламни кампании. Дистрибуторите са длъжни да закупуват успоредно с парфюмите и определено количество тестери. Флаконите им са еднакви, но в зависимост от политиката на производителя могат да се срещнат тестери с по-малка или по-голяма вместимост. Обикновено те нямат оригинална опаковка и капачка, но това се прави за улеснение на клиента при ползването им. В специализираните магазини се поставят на рафтовете редом до ароматите, които се предлагат. Когато са предназначени за продажба са опаковани в сива или бяла картонена кутия.
В публичното пространство настойчиво се разпространяват два мита, които са далеч от истината за случващото се в света на парфюмерийното изкуство.
Мит 1. Съдържанието на композицията в тестера не отговаря на оригинала. Неговото качество не съответства на това на парфюма и тоалетната вода, които представя.
Реалността. Производителите на парфюми и тоалетни води нямат никакъв интерес да предлагат тестери, които не отговорят на аромата, който представят. Те са наясно, че купувачът е в състояние много бързо да се ориентира в ситуацията и да се откаже от покупка. Ето защо те влагат в двата продукта абсолютно еднакви компоненти. Понякога дори се случва при тестване уханието на тестера да е по-наситено и трайно. И така, не трябва да има и минимално съмнение, че има разминаване между тестера и парфюма.
Мит 2. Тестерите са по-добрият продукт. Те превъзхождат оригиналната версия. По този начин производителите се стремят да спечелят повече купувачи и да отговорят на изискванията на пазара за продажба на версии на оригинални продукти на изгодна цена.
Реалността. Никой утвърден и предприемчив производител не би прибягнал до подобна практика. Производството на тестери, предназначени да представят оригиналния продукт, е наложено от необходимостта за икономия на средства. Много по-разумно и рентабилно е клиентите да тестват аромата с тестер, а не с оригиналния парфюм. Няма логика продукт, който не отстъпва по нищо на оригинала, да се продава значително по-евтино само заради непривлекателния си външен вид. Това би довело до намаляване на търсенето на оригинални парфюми и би накърнило имиджа на фирмите с традиция и авторитет в козметичния бизнес. Очевидно е, че и този мит е несъстоятелен. Ако трябва да парафразираме една известна поговорка, бихме казали, че в случая е важно “нос да помирише, око да види”. Затова не трябва да правим покупки на парфюми и тоалетна вода от онлайн магазини и такива със съмнителна репутация. И най-важното – винаги да помним, че качествените характеристики на тестерите са същите като тези на оригиналния продукт.