Kомпанията за онлайн търговия “Амазон” (Amazon) обяви, че е дарила над 100 млн. долара от 2013 г. на благотворителни организации, избрани от купувачите, предаде агенция “Ройтерс”.
Най-голямата компания за онлайн търговия дава 0.5% от цената на почти всяка поръчка на благотворителна организация, посочена от клиентите, които правят своя избор в безплатната програма “АмазонСмайл” в САЩ, Великобритания и Германия.
“Амазон” не уточни коя програма е получила най-голяма подкрепа, но каза, че това са законно признати благотворителни организации, включително болници и хуманитарни организации. Клиентите сега доставят чиста вода на над 42 000 души по света, каза Скот Харисън, основател на нюйоркската организация с нестопанска цел “Черити: Уотър (Charity:Water).
Благотворителните организации са получили общо 105 515 619 долара към октомври 2018 г., сочи проверка на сайта в петък.
“Амазон” и основателят на компанията Джеф Безос обявиха допълнителни благотворителни акции през последните седмици, както и увеличение на заплатите на фона на критиките към фирмата за заплащането и условията на труд.