Полска компания изобрети механизъм, който защитава брандовете онлайн. На фона на нарастващите предизвикателства за безопасността на брандовете в дигиталната среда, механизмът помага на маркетинг специалистите да избягват позиционирането на рекламите си до неподходящо съдържание, или в опасна онлайн среда. Такива могат да бъдат съдържание с крайни политически гледни точки, фалшиви новини, насилие, катастрофи, или сексуално съдържание, а допълнително трябва да се внимава с увеличаващите се хакерски практики, кражби на самоличност и фишинг измамите онлайн.
Защитата става още по-сложна, предвид това, че целевата аудитория на брандовете варира широко, а това изисква всеки бранд да води уникална политика за безопасност. Ето защо RTB House– полска компания за съвременен ретаргетинг, базиран на технологията дълбоко учене – адаптира многослоевите си механизми за безопасност на бранда, така че да се съгласуват с политиките на всеки бранд.
„Ние сме водещият разработчик на технология, базирана на обработката на естествените езици, която се заема с решаването на дилемата за бранд сигурността. Нашето решение е повратно събитие, което ще промени правилата на играта“, казва Каталин Емилиан – мениджър на компанията за Румъния и България. „Сега имаме способността да разбираме неструктурирани данни и да анализираме съдържанието на уеб страниците, преди да позиционираме реклами на тях. Освен това, предлагаме и комбинация от непробиваеми мерки за сигурност, включително блокирането на обидно съдържание, които да предотвратяват позиционирането на реклами в небезопасна среда“.
Какво представлява механизмът
В основата на платформата за бранд безопасност, е технологията за обработка на естествени езици, която анализира уеб съдържание в реално време.
Платформата за бранд безопасност може да преглежда десетки хиляди интернет статии и уебсайтове всеки ден, и същевременно гарантира безопасността на марката в реално време в голяма част от интернет пространството.
Основната технология, развита от RTB House, е профилният слой на бранда. Той предотвратява позиционирането на реклами до съдържание, което макар и да не е обидно като цяло, може да има негативни последствия от гледна точка на рекламодателските политики за бранд безопасност.
Този слой включва три независими характеристики:
- – Филтрите по уебсайт категории помагат на брандовете да избягват позиционирането на реклами в категории неподходящи за целта, например: тези с политически спорно съдържание, генерирано от потребители съдържание, споделяне на файлове, хазарт, видео стриймове, игри, манга и социални услуги.
- – Филтри за новини, които автоматично блокират новини, съдържащи специфични ключови думи, които не отговарят на критериите за безопасност на бранда (както в URL адреса, така и в съдържанието, или даже в мета описанията на страницата). Тези филтри са от голяма помощ за компании, които не искат да бъдат свързвани с определено съдържание (примерно автомобилните брандове избягват разполагането на реклами близо до новини за катастрофи или статии за алкохол). Откакто активира алгоритъма за обработка на естествените езици, RTB House класифицира повече от един милион статии и постоянно преглежда повече от 16,000 от най-популярните статии в световен мащаб всеки ден. Целта е преглежданите статии да станат над 50,000 на ден.
- – Черeн списък на RTB, който позволява на брандовете да блокират рекламите си от показване на конкретно избрани URL адреси.
В допълнение на технологията на RTB House, която може да бъде настроена спрямо специфичните нужди на всеки бранд, собствената ѝ рекламна платформа се захранва от многослойна защитна стена, която включва слой за SSPи за решения от странични доставчици. Този слой включва водещи решения за бранд безпасност на доставчици на програмни инвентари. Технологията съдържа и слой за откриване на обидно съдържание и зловредни софтуери, който е допълнение към първия слой.