Ново приложение за мобилно банкиране за ОББ, част от KBC Group  

 

S & G Technology Services, част от Сирма Груп, подпомогна реализирането на проект за внедряване на ново, напълно интегрирано мобилно приложение за ОББ, част от KBC Group.

 

“Нашият екип осигури технологичната експертиза  за реализацията на това софтуерно решение, което осигурява взаимодействие в реално време между T24 и новото мобилно приложение на ОББ. Екипът на S & G Technology Services изпълнява проекта от самото начало, което даде възможност на банката да определи, изгради, тества и приложи най-подходящия дизайн, основаващ се на рамката на Temenos Interaction Framework and Interaction, Reporting and Information Services (IRIS).

 

Въведено на 15 юни в Google Play и Apple store, приложението позволява на крайните клиенти на ОББ да осъществяват банков превод безпроблемно и в реално времер като използват  нови усъвършенствани функции (покупки на изплащане, безсрочни плащания и създаване на шаблони) “, сподели Фабрис Гутеброз, Управляващ директор на S & G Technology Services.

 

Елена Стоименова, ръководител на проекта от страна на ОББ, коментира: “Нашето сътрудничество с S & G Technology Services се оказа много ефективно, тъй като екипът има задълбочен опит в интегрирането и взаимодействието на T24. Това ни помогна да направим правилните архитектурни решения за постигане на стабилна и успешна среда за новото мобилно банкиране. Ние сме доволни, че ИТ експертите станаха ключова част от тази много успешна инициатива на ОББ, и екипът им вече е ангажиран в последващите фази за въвеждане на услуги за корпоративно банкиране и други ключови проекти за основна банкова интеграция в ОББ”.

 

“Изпълнението на проекта се осъществи безпроблемно, благодарение на отличната комуникация, ангажираността и задълбоченото разбиране от страна на клиента, че подобно технологично решение допринася за по-ефективно управление на процесите и по-добро обслужване, както за клиентите, така и за финансовата институция, която от своя страна предлага на крайните си клиенти подобрено потребителско изживяване. “, добави г-н Гутеброз.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *