Като най-големия производител на гуми и каучукови изделия в света, Bridgestone е ангажирана да идентифицира и да разрешава предизвикателствата, пред които всеки ден са изправени автопарковете, чрез първокласни гуми, технологии и услуги.
При бързоразвиващи се свят и бизнес, Bridgestone е пионер в създаването на нови продукти, технологии и цифрови решения, които да отговарят на автопарковете, производителите на оригинално оборудване и нуждите на ключовите клиенти за удобни, устойчиви и ефикасни решения, като същевременно помагат за формирането на бъдещето на мобилността.
На IAA 2018, Bridgestone ще представи за първи път нови авангардни предложения, допълващи първокласната гама от гуми и решения за мобилност.
Нови водещи гуми и решения за автопаркове
Автопарковете в днешно време се нуждаят от продукти и услуги, които са ефективни, удобни и устойчиви.
Тази година на IAA Bridgestone ще представи новото си поколение гуми Ecopia за камиони и автобуси. Разработени и тествани в партньорство с клиентите на Bridgestone в цяла Европа, тази нова серия Ecopia ще намали оперативните разходи на автопарковете през цялата година, като значително ще намали консумацията на гориво и ще предостави отлично сцепление с влажна повърхност и безкомпромисен пробег. Както винаги, тези нови гуми са предназначени за многократен живот, като се регенерират с процеса Bandag.
Bridgestone също така ще представи за първи път ново решение за поддръжка на превозни средства за клиентите на автопаркове на IAA. С помощта на дигитални технологии, това предложение ще предостави на автопаркове данни, които ще помагат по-дълга експлоатация на превозното средство и ще ограничават общите предизвикателства от ежедневните операции.
Новите интерфейси осигуряват изключителни предимства за автопарковете и партньорите им
Bridgestone също така обяви, че от 2019 г. гумите за камиони и автобуси ще започнат да се снабдяват с електронна система за маркиране RFID (радиочестотна идентификация).
Добавянето на RFID ще донесе допълнителни възможности на клиентите на автопаркове, чрез подобряване на проследимостта на гумите и осигуряване на ефективна и точна система за обмен и въвеждане на данни. Клиентите ще имат възможност за свободен достъп до информацията посредством доклади, което в крайна сметка ще спомогне за обновяването на бизнеса и оптимизирането на общите им разходи.
RFID ще се използва на всички интерфейси на Bridgestone и ще донесе значителна стойност на системите за управление на гумите за автопаркове по-известни като “Total Tire Care”. На разположение на 2100 представители на партньорската мрежа на Bridgestone, “Total Tyre Care” осигурява оптимална безопасност и намалява разходите за поддръжка на гумите, като в същото време поддържа автомобилите на автопарковете, работещи с максимална ефективност.
Фокусирани в бъдещето
Тези най-нови решения са само началото, тъй като Bridgestone води хората в бъдещето на мобилността. Макро тенденции като изменението на климата и цифровизацията и нарастващото влияние на CASE (свързани, автономни, споделени и електрически) се съчетават, за да представят нови предизвикателства. Експертите на Bridgestone постоянно работят за разработване на най-съвременни решения за цифрова мобилност чрез комбинация от иновации, партньорства и научни изследвания. Посетителите на IAA 2018 ще могат да свидетелстват от първа ръка за някои от областите, върху които работи Bridgestone, за да предоставят на автопарковете безопасни, ефективни, удобни и устойчиви решения за бъдещето.
В „smart” ъгъл на щанда на компанията, Bridgestone ще демонстрира революционната технология ologic™, прилагана за пръв път на гуми за камиони и автобуси. Разработена за електрически автомобили, ologic технологията използва по-голям диаметър и по-тесен протектор за постигане на изключителна горивна ефективност, без да се прави компромис с безопасността.
Също така, показано на IAA, ще бъде новост при въздушните окачвания за комерсиални превозни средства Airide™ Pro на Firestone Industrial Products. Проектиран за вграждане в ремаркета, Airide Pro осигурява истински контрол на шасито и осите, за да осигури по-добро поведение на пътя, по-дълъг живот на гумите и намалена обща цена на притежание.
Посетете щанда на Bridgestone (зала 16, щанд C01) и присъствайте на пресконференцията (19 септември от 9.15 ч. на щанда на Bridgestone), за да научите повече за тези пионерски решения за мобилност, технологии и продукти.