Както знаете, Apple обяви, че iPhone X предлага портрети със студийно качество и наблегна на този факт в рекламната си кампания, но след премиерата му се появиха и някои оплаквания, насочени срещу рекламите на компанията, които дават тази заявка.
https://www.youtube.com/watch?v=ejbppmWYqPc
Когато Регулаторният орган за рекламиране в Обединеното кралство реши, че Apple може да обяви, че нейният iPhone X предлага това качество, бяха подадени оплаквания пред Органа за рекламни стандарти ASA, който разгледа споровете и посочи, че „50 мм фокална леща на iPhone X е една от най-популярните професионални портретни лещи, а възможностите за осветление на телефона имитират това, което може да се направи в студио“, добавяйки, че всъщност няма точно определение за студийно качество.
В решението на Организацията за саморегулиране на рекламната индустрия в Обединеното кралство пише, че „потребителите биха разбрали термина „портрет със студийно качество“, което означава, че светлинните ефекти в телефона позволяват да се имитира портретна снимка, направена в студио“. По този начин тя прекрати спора, рекламата на Apple беше оценена като неподвеждаща. Това означава, че акцентът, поставен от Apple върху качеството на камерата, официално е признат.