SAP изпълни своето намерение да разтърси пазара на CRM системите (Customer Relationship Management) с официалното представяне на нов пакет приложения SAP® C/4HANA – те ще бъдат в помощ на бизнеса при обслужването и запазването на дългосрочните взаимоотношения с клиентите.
SAP също така обяви SAP HANA® Data Management Suite, първото в индустрията всеобхватно решение за управление на данните, което дава възможност на компаниите да превърнат огромния обем от информация в стойност за бизнеса. Съобщението беше направено от Бил Макдермот, CEO на SAP, по време на годишната конференция на компанията SAPPHIRE NOW®.
SAP C/4HANA е интегрирано предложение, създадено да модернизира фокусираните само върху продажбите традиционни CRM (Customer Relationship Management) решения. След придобиването на пазарните лидери Hybris, Gigya и CallidusCloud, сега SAP свързва различни решения, с идеята да поддържа всички front-office дейности, като например защита на клиентските данни, маркетинг, търговия, продажби и клиентско обслужване.
Надграждайки репутацията на компанията като доставчик на крайни решения за бизнеса, новият SAP C/4HANA пакет ще предложи пълна интеграция с портфолиото от бизнес приложения на SAP, воден от пазарния ERP лидер SAP S/4HANA®. Комбинацията от предимства подчертава новите възможности на SAP Leonardo за машинно обучение – пакет от интелигентни технологии, които компанията представи миналата година, както и новият SAP HANA Data Management Suite, който дава на компаниите видимост и контрол върху тяхната класифицирана информация. Цялостната стратегия на компанията, фокусирана върху подпомагането на бизнесите да функционират като интелигентни дружества, задава търсенето на балансиран подход към автоматизацията на работното място.
Разширявайки своите предложения в областта на клиентското обслужване, SAP също обявиха, че са придобили базираната в Швейцария Coresystems AG, с цел да подобрят клиентското изживяване при обслужване на място, особено в сферата на производството, електро, хай-тек и телекомуникационните индустрии. Платформата за услуги на Coresystems’ предоставя разпределяне и организация на задачите по клиентски запитвания в реално време, както и контрол на потока от информация чрез използването на технология, базирана на изкуствения интелект. Това разширява общата база данни за технически услуги, като в нея се включват и данни за служители на компанията, работещите на свободна практика и партньорите в бранша – така за всеки конкретен случай могат да бъдат назначени най-добре квалифицираните техници, като се взима предвид експертизата, мястото и възможността за реакция на всеки индивидуален експерт по обслужването.
Тези съобщения са направени непосредствено след влизането в сила на 25 май на Новия европейски регламент за защита на личните данни (GDPR). Голямата регулаторна промяна накара бизнесите да погледнат критично на своите досегашни инвестиции в CRM.
Управление на данни с цел достигане до клиентите
Всички системи разчитат на данни, но предизвикателството, пред което са изправени компаниите днес, е класифицираната информация – информацията, която е не просто в системите за транзакции, а е разпръсната на различни места, като например, продукти, машини и хора. Става дума за данните, които трябва да бъдат поети, подготвени и съотнесени към дружествата. SAP HANA Data Management Suite дава възможност на компаниите да превърнат огромни обеми от данни – структурирани и неструктурирани, в ценна, полезна информация, независимо къде се намират. SAP HANA Data Management Suite позволява на клиентите да увеличат максимално сигурността на данните си, лесно и ефективно.
Повече за SAP C/4HANA
Портфолиото на SAP C/4HANA включва SAP Marketing Cloud, SAP Commerce Cloud, SAP Service Cloud, SAP Customer Data Cloud (включително решенията на придобитата Gigya), както и SAP Sales Cloud (включително решенията на придобитата CallidusCloud). В допълнение, SAP Sales Cloud обединява решенията на SAP Hybris® Revenue Cloud и SAP Hybris Cloud for Customer (обхващащи решенията на SAP Hybris Sales Cloud и SAP Hybris Service Cloud).
Тези облачни решения – някога достъпни на пазара под бранда SAP Hybris, също търговските и клиентски организации на SAP, сега са обединени под шапката на SAP Customer Experience, за да дадат на клиентите си усещането за цялост и единство на бранда.