С над 1000 човека регистрирали се и стотици включили се пряко в кулинарните курсове, приключи вторият сезон на Академия „Изпечи с любов“. Инициативата на „София Мел“ даде възможност на 300 късметлии да почерпят опит от професионални майстори-пекари и практически да усвоят традиционни и иновативни похвати при приготвянето на солени и сладки печива.
София бе последният град от кампанията Академия „Изпечи с любов“ като събитията се проведоха на 24 и 25 март в HRC Culinary Academy. Под ръководството на шеф Виктор Светославов, близо 80 човека приготвиха, изпекоха и украсиха сладкарски изкушения по рецепти на „София Мел“. Участниците се запознаха теоретично и практически със стъпките, които е необходимо да следват при приготвяне на печива в домашна среда, както и с видовете брашна и използването им в домашна и в професионална среда.
Кулинарните курсове от втория сезон на Академия „Изпечи с любов“ се проведоха в рамките на 4 месеца в 4 града – в София, във Варна, в Пловдив и в Плевен, като кампанията протече със съдействието на Dr. Oetker, Олинеза, Olympus и Сладея. По време на десетте практически курса се приготвяха традиционни сладки и солени печива: хляб със семена, памук погача, домашен козунак, бисквити с шоколадови парченца и винени мъфини с крема сирене.
Инициативата на “ГудМилс България” ЕООД има за цел да обърне внимание на създаването на добра хранителна култура и използването на качествени продукти в дома. Кампанията акцентира и върху възможността любители пекари да се почувстват като майстори-готвачи и забавлявайки се да се запознаят и изпробват традиционни и иновативни техники при приготвянето на печива.
След грандиозния успех на кампанията, организаторите започват подготовка за следващия сезон на Академия „Изпечи с любов“.