Samsung обяви, че ще си партнира с uBreakFix, за да предложи ремонт в същия ден за собствениците на устройства Galaxy в САЩ. От 15 март, клиентите на компанията ще могат да оставят за обслужване телефоните си в над 300 нови сервиза, обслужвани от uBreakFix, за да бъдат те отремонтирани в рамките на два часа, а гигантът планира да разшири програмата още тази година.
Собствениците на Galaxy ще могат да си насрочат среща в обектите, или просто да оставят устройствата, без предварителна уговорка, а Samsung им гарантира, че всички сервизи на uBreakFix ще разполагат с оригинални части и поправките ще се извършват от професионалисти, сертифицирани от самата компания.
Целта на корейския гигант еда осигури на собствениците на топ устройствата си грижа толкова иновативна, колкото и самите смартфони, предоставяйки им поддръжка навсякъде, по всяко време, когато имат нужда. Упълномощените сервизи Samsung Care вече могат да се намерят на всяка голяма метростанция в САЩ, но от началото на следващата година компанията палнира да добави още 200 местоположения на uBreakFix, за да улесни клиентите си. Samsung Care ще подсигуряват подмяната на предния и заден панел, на батерията, поправки на камерата и порта, както и други услуги за поддръжка на вече излезли от гаранция устройства, наред с новите модели: Galaxy S9/S9+, Galaxy S8/S8+, Galaxy S7/S7 edge, Galaxy S6/S6+, Galaxy Note 8 и Galaxy Note 5.