Наред с коментарите си по отношение на видео стратегията на Apple, на SXSW Еди Кю добави и малко свежа информация за музикалната услуга Apple Music, която вече има 38 милиона платени абонати, или с два милиона повече от миналия месец.
Стрийминг услугата на компанията бележи постоянен ръст, въпреки конкуренцията на безспорния лидер в нишата Spotify, която има почти два пъти повече платени абонати. Всъщност Spotify стартира преди девет години, докато Apple Music направи своя дебют през 2015 година, но Еди Кю изтъкна потенциала на Apple Music, като подчерта, че около два милиарда души имат както технологичен, така и финансов достъп, за да се превърнат в нейни абонати. Едно от главните преимущества на Spotify е безплатния достъп, докато Apple Music залага на ексклузивните музикални права и ползите от собствената екосистема в привличането на клиенти. Стрийминг услугата се превърна и в основна част от домашната стратегия на гиганта, като централен елемент от новия интелигентен високоговорител HomePod, който стартира миналия месец.