Как софтуерът за управление на взаимоотношенията с клиентите и продажбите на Gravitech ще направи фирмата Ви по-конкурентна?

Може би вече знаете определението за CRM. Става дума за управление на връзките с клиентите. Може също така да знаете, че това е вид бизнес софтуер, който помага за управлението на взаимоотношенията, които една компания има със своите клиенти. Тук е от съществено значение да се отбележи, че всичко за CRM софтуера се върти около клиента. Не само един клиент, но многото клиенти, които има вашата компания. Видеото може нагледно да даде повече ясното за това как работи един CRM.

Как работи CRM?

Защо имате нужда от CRM?

Разбирате вашите продажби

Доброто познаване на Вашите клиенти Ви позволява да сегментирате и да правите стратегии според техните нужди и като резултат да правите повече продажби. Когато търговците във фирмата Ви имат добър CRM , те имат бърз достъп до информация, която помага при затваряне на сделки. Когато правилната информация е лесно достъпна, решенията могат да се взимат бързо. Това Ви позволява да сте гъвкави и да изпреварвате конкуренцията в критичните моменти.

Ако даден бизнес не ползва CRM, цялата информация се разхвърля на различни компютри в много таблици, презентации, имейли и файлове в много папки. Много често губите ценно време за намиране на информация или дори не успявате да я намерите. CRM е система, която съхранява всички данни на централизирана локация и Ви позволява бързо и лесно да проследявате всичко, от което се нуждаете. Тъй като Gravitech CRM е базиран на облак, можете да използвате нашата CRM система онлайн от всеки компютър или мобилно устройство, което пожелаете. Само си представете да намерите цялата информация за всички сделки с клиента си за няколко секунди.

Подобрявате комуникацията

Друго важно нещо за CRM софтуера е, че прави комуникацията много лесна както в организацията, така и извън нея. Софтуерът дава възможност на мениджъра да разпределя задачи като обаждания, срещи и събития на всички служители. Те получават уведомление за това и могат да видят крайния им срок. Мениджърът може да определи кой служител има достъп до определена информация за клиенти, контакти и сделки. Нашата иновация, наречена Gravibook, служи като “социална медия” в рамките на CRM и допълнително улеснява комуникацията.

CRM може също така да подобри комуникацията с външната среда. Можете да класифицирате фирмите, с които работите. Можете да ги определите като конкуренти, клиенти, дистрибутори или всяка друга опция, която избирате. Можете да разгледате контактите на хората, които работят за тези компании, да видите позицията им и на кого да докладват.

Статистиката доказва ползите от CRM

Изследването на ползите от CRM показва изключителна възвръщаемост на инвестициите, ако решите да използвате софтуер за управление на връзките с клиентите си. За всяко евро, инвестирано за CRM система, възвращаемостта е 8,71 евро. 74% от потребителите на CRM заявяват, че имат по-добър достъп до данните за клиентите си, отколкото преди да започнат да го използват. CRM може да увеличи продажбите с до 29%, а точността на прогнозите за продажбите – с 42%. Освен това, 47% от потребителите на CRM заявяват, че използването на софтуера е имало значително въздействие върху задържането на клиенти и тяхната удовлетвореност. Открийте повече информация по темата в тази статия: https://gravitech.bg/Blog/Post/4.

Кой CRM е правилният избор?

Търсете CRM, който може да бъде модифициран за вашите нужди

Големите и добре познати гиганти, които предлагат CRM, не правят персонализация за всеки клиент или изискват астрономически суми за това. Има компании, които работят като посредник между големите компании за CRM и крайните клиенти. Те предлагат интегриране на софтуера, за да отговори на нуждите на своите клиенти. Въпреки това, техните услуги също не са евтини. Това е скъпият начин да имате лесен и прост CRM без нищо излишно. Други, по-малки доставчици на CRM, предлагат по-общи решения, които могат да бъдат използвани от голямо разнообразие от компании. Проблемът е, че не можете да промените нищо и трябва да се адаптирате към CRM системата. И накрая, идеалният вариант е, да се намери CRM без посредник, базиран на облак, който да може да бъдете модифициран за Вас.

Потърсете компания, която предлага адекватна поддръжка

Вашият контакт със създателите на CRM не завършва с интеграцията, а започва с нея. Вероятно ще имате въпроси и проблеми, свързани със системата. Важно е да имате партньор на ваша страна, който да е готов да помогне в момента, в който имате нужда от него. Ето защо Ви препоръчваме да търсите компания, която предлага поддръжка като част от абонаментния пакет. Няколко имейла на месец като поддръжка не са добра опция, особено в началото.

Стойността на инвестицията в CRM

Вероятно следите много внимателно всяка стотинка, похарчена като инвестиция. Първоначално безплатните CRM опции може да изглеждат привлекателни, но те имат значителни недостатъци. Те не позволяват да имате толкова много потребители, колкото искате, и не предлагат неограничен брой записи и данни. Също така не можете имате модификации специално за вас, които, както вече посочихме, са много важни. В допълнение, нямате безплатна поддръжка и когато възникне моментът, в който се нуждаете от нея, няма да имате възможност да разрешите проблема си. В крайна сметка ще се налели всичките си данни в система, която не ви върши работа, а процесът по прехвърляне на данните към друг CRM може да се окаже дълъг и досаден.

От друга страна, за фирма, която използва CRM за пръв път, не е добра идея да хвърлите огромни суми пари за софтуерна програма, която е инсталирана на вашия компютър. Вместо това, пробвайте онлайн абонамент. Софтуерът, инсталиран на вашия компютър, е много по-скъп, често е много стар и не е удобен за потребителя. Развитието на модерните CRM системи върви в посока на онлайн облачните решения. Ето защо всички нови и по-лесни за употреба CRM са базирани на облак. Те са по-достъпни, защото плащате месечни абонаменти вместо първоначално еднократно плащане. Ако искате да видите още причини защо cloud-базиран CRM е по-добър вариант, погледнете следната статия: https://gravitech.bg/Blog/Post/2.

Gravitech е облачен CRM, който предлага много функционалности, които да ви дадат детайлна информация за Вашия бизнес. Пробвайте Безплатна Демо Версия (https://gravitech.bg/FreeTrial), за да добиете представа как изглежда една добре работеща CRM система и направете инвестиция, която ще донесе голямо подобрение за Вашия бизнес.

Written by 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *