През последните няколко дни се оказва, че множество потребители се оплакват от опити за източване на кредитните им карти, след покупки от интернет страницата на OnePlus,
Всъщност до момента над 30 клиенти на китайската компания вече са открили съмнителни трансакции, след покупка на смартфон през официалния сайт, а един от тях дори твърди, че след като в рамките на няколко дни е купил две устройства с различни карти, и при двете е имало съмнителна активност. Банките за щастие са отказали да оторизират трансакциите, като по този начин са спестили неприятни ситуации за повечето засегнати клиенти, а OnePlus обещава да разследва случаите, защото може би са в резултат на хакване на сайта, което би изложило на риск и останалите клиенти.
Компанията посочва, че плащанията се обработват от външен партньор, а данните са криптирани, но се съхраняват като опцията за бъдещи покупки. OnePlus посъветва потребителите в подобни случаи да се обръщат към банката издател за възстановяване на сумата и обеща скоро да публикува повече подробности.