Facebook направи поредната крачка за привличане на тийнейджърите, добавяйки към своята колекция популярната социална мрежа tbh, която позволява на потребителите си да си изпращат комплименти под формата на анонимни викторини. Продажбата беше обявена в понеделник, но гигантът не разкри стойността на сделката. Facebook ще позволи на tbh да остане самостоятелна и да работи както преди, подобно на Instagram и WhatsApp.
От своя страна tbh сподели в блога си:
„Когато се срещнахме с Facebook, открихме, че споделяме едни и също основни ценности за свързването на хората, чрез положителни взаимодействия. Това е начънит, който ще осмисли визията ни и ще ни помогне да я предложим на повече потребители“.
Tbh стана любима на младите хора това лято и вече има 5 милиона потребители, които са споделили над 1 милиард съобщения в приложението. Работейки самостоятелно, тя ще продължи да следва визията си под формата на игрални викторини. Така стана и с Instagram, която гигантът закупи през 2012 година за 1 милиард долара и която е едно от най-популярните социални приложения в света с над 800 милиона активни месечни потребители. Facebook се стреми да привлече повече млади хора, като конкурент на Snap, създадена от Snapchat, която продалжава да расте и миналата седмица обяви нова функция, наречена Context Cards, която позвоялва визуално търсене в Snapchat. През 2013 година Марк Зукърбърг предложи да закупи Snapchat за 3 милиарда долара, но офертата му беше отхвърлена от изпълнителния директор Евън Шпигел. Snap стана публична в началото на тази година.