Google пусна нова рекламна кампания и уеб сайт за предстоящия си смартфон Pixel 2. Сайтът подмамва посетителите с датата на събитието 4 октомври, насочена към всеки, който би могъл да „мисли за промяната на телефоните“. Страницата не съдържа друга информация и изисква имейл адресът на потребителя да бъде регистриран за получаване на новини преди събитието.
Тъй като първият смартфон Pixel дебютира на същата дата през октомври миналата година, тя беше фаворит сред прогнозите за тазгодишното събитие. Слуховете за Pixel 2 циркулират цяло лято, предвиждайки смартфон с чипсет Snapdragon 835 или 836, 4 GB оперативна памет, рамка, реагираща на натиск за изпълнение на различни функции и сертификат IP 68 за водо и прахо устойчивост.
Pixel 2 ще се предлага в стандартна и XL версия, подобно на първото поколение, като се очаква XL да има премиум функции и голяч 6 инчов дисплей с много тесни рамки, според тенденцията тази година. На събитието може би ще видим и нов Chromebook и Google Home mini.
Рекламната кампания стартира само дни след като Apple представи новото си поколение iPhone, което несъмнено ще привлече много потребители, а Google със сигурност се опитва да грабне вниманието на част от тях. Ако слуховете са верни, спецификациите на Pixel 2 са малко по-добри от тези на iPhone 8, поне на хартия.