Първият набор от оригинални телевизионни предавания на Facebook, които представляват предизвикателство към зараждащите се предложения в Apple Music, ще дебютират в средата на следващия месец, след едномесечно забавяне.
Според източници на Bloomberg, компанията настоява някои от партньорите й да представят първите си епизоди, като те трябва да са планирани в кратки формации от висок клас. Зрителите ще бъдат насочвани към отделен раздел за видео клипове, извън News Feed, а видео приложението, което гигантът стартира през февруари, най-вероятно е отделен проект.
Социалната мрежа съобщи, че финансира първия кръг от шоу програми и наема мениджъри сред ветераните в медийната индустрия. Не е предвидено обаче това финансиране да се поддържа, вместо това фирмите ще трябва да си намерят надеждни рекламни партньори, като разделят част от приходите си с Facebook.
Както вече споменахме, Facebook не е единствената с планове в това отношение. Оригиналното видеосъдържание има нарастващо присъствие и в Apple Music, като освен документалните филми, компанията има и телевизионни предавания, като Planet of the Apps и Carpool Karaoke, което ще дебютира на 8 август. През юни Apple обяви, че назначава двама бивши директори на Sony Pictures Television, Джейми Ерлихт и Зак Ван Амбург, които ще ръководят видео програмата на компанията.