След като тества рекламите в своето популярно приложение за съобщения Messenger в Тайланд и Австралия, Facebook пусна опцията за потребителите в цял свят.
Това означава, че най-вероятно още преди края на тази година, вече ще виждате спонсорирани реклами сред потока от съобщения на началния екран на приложението и те също както в Instagram, ще бъдат персонализирани и насочени конретно към вас и вашите интереси. Наред с това компаниите вече ще мога да ви изпращат рекламни съобщения, така както го правят на бизнес кллиентите си.
Всичко това се случва съвсем скоро, след като през май Facebook обнови началния еран на Messenger, за да се фокусира отново върху чата и комуникацията, а останалите функции бяха преместени в различни раздели.
Социалната мрежа ще започне въвеждането на рекламите бавно, като ще разчита на обратната връза с потребителите при вземането на това решение и, ако срещне отпор, ще промени стратегията си в полза на други опции за реклама. Ако възможността да виждате реклами в Messenger не ви харесва, все още можете да инсталирате неговата Lite версия и да избегнете срещата с тях.