Bridgestone Corporation (Bridgestone) обяви публикуването на Отчета за устойчивост 2016 г. на Bridgestone Group.
Този отчет съдържа усъвършенствана програма за глобална корпоративна социална отговорност (CSR) на Bridgestone Group – “Our Way to Serve” и споделя преглед върху историята и описанието на трите приоритетни сфери: Мобилност, Хора и околна среда както и Основи на управлението. С промените в глобалния устойчив пазар, Bridgestone Group изяснява социални проблеми и такива, свързани с околната среда и материалите, като се стреми да обърне внимание и да сподели някои от инициативите, които предприема, за решаване на тези проблеми. Например, Bridgestone Group оформя средносрочни цели за 2020 г. като част от Приоритетите за околната среда и посочва успехите за 2016 г.
- 28.5% намаляване на приема на вода за единица (в сравнение с 2005 г.)
- 31% подобрение на производителността на ресурсите (в сравнение с 2005 г.)
- 29% намаляване на въглеродните емисии за нетни продажби от операции и продукти след употреба (в сравнение с 2005 г.)
- 13% намаляване на съпротивлението от въртенето на гуми (в сравнение с 2005 г.)
Отчетът също представя ценности, генерирани от Bridgestone Group и посочени в Приоритетните сфери. „Докато Bridgestone винаги е използвала иновации, за да разработи широка гама от продукти и услуги, продължавайки напред възнамеряваме да разработим и предложим решения за бизнеса, които да бъдат насочени към социални проблеми и същевременно да отговорим на очакванията на потребителите“, коментира за отчета Масааки Цуя, член на борда, CEO и представител на изпълнителния офис на Bridgestone Corporation. “Резултатът е високо качество, висока полза от иновациите за нашите клиенти, положителен ефект върху обществото и признанието на нашите клиенти, че Bridgestone Group е доверен доставчик на услуги.“
Bridgestone Group проактивно ще адресира социалните проблеми, за да отговори на очакванията на обществото и да допринесе за осъществяването на устойчива околна среда и общество. Чрез активен диалог с широк кръг акционери, Bridgestone Group цели да създаде обща стойност за нашите клиенти и за обществото.