Bridgestone публикува своя Отчет за устойчивост за 2016 година

Bridgestone Corporation (Bridgestone) обяви публикуването на Отчета за устойчивост 2016 г. на Bridgestone Group.

Този отчет съдържа усъвършенствана програма за глобална корпоративна социална отговорност (CSR) на Bridgestone Group –  “Our Way to Serve” и споделя преглед върху историята и описанието на трите приоритетни сфери: Мобилност, Хора и околна среда както и Основи на управлението. С промените в глобалния устойчив пазар, Bridgestone Group изяснява социални проблеми и такива, свързани с околната среда и материалите, като се стреми да обърне внимание и да сподели някои от инициативите, които предприема, за решаване на тези проблеми. Например, Bridgestone Group оформя средносрочни цели за 2020 г. като част от Приоритетите за околната среда и посочва успехите за 2016 г.

  • 28.5% намаляване на приема на вода за единица (в сравнение с 2005 г.)
  • 31% подобрение на производителността на ресурсите (в сравнение с 2005 г.)
  • 29% намаляване на въглеродните емисии за нетни продажби от операции и продукти след употреба (в сравнение с 2005 г.)
  • 13% намаляване на съпротивлението от въртенето на гуми (в сравнение с 2005 г.)

Отчетът също представя ценности, генерирани от Bridgestone Group и посочени в Приоритетните сфери. „Докато Bridgestone винаги е използвала иновации, за да разработи широка гама от продукти и услуги, продължавайки напред възнамеряваме да разработим и предложим решения за бизнеса, които да бъдат насочени към социални проблеми и същевременно да отговорим на очакванията на потребителите“, коментира за отчета Масааки Цуя, член на борда, CEO и представител на изпълнителния офис на Bridgestone Corporation. “Резултатът е високо качество, висока полза от иновациите за нашите клиенти, положителен ефект върху обществото и признанието на нашите клиенти, че Bridgestone Group е доверен доставчик на услуги.“

Bridgestone Group проактивно ще адресира социалните проблеми, за да отговори на очакванията на обществото и да допринесе за осъществяването на устойчива околна среда и общество. Чрез активен диалог с широк кръг акционери, Bridgestone Group цели да създаде обща стойност за нашите клиенти и за обществото.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *