Facebook е сериозна по отношение на амбициите си да предоставя оригинално видео съдържание. Според доклад на Wall Street Journal, компанията ухажва холивудски агенции за сценарии на телевизионни предавания, като в някои от случаите е предлагала до 3 милиона на епизод, но не пренебрегва и по-евтините продукции, чиято цена ще е стотици хиляди. Източниците на изданието твърдят, че Facebook си е поставила срок края на лятото за стартиране на услугата и се надява така да достигне до адиторията на възраст от 13 до 34 години. Компанията се е фокусирала върху онези, които следят сериалите на ABC и можем да очакваме близо две дузини заглавия в социалната мрежа.
Всъщност за тези намерения на Facebook вече сме чували миналата година, когато социалната мрежа предложи на медийните компании милиони долари за стрийминг на живо на своя уеб сайт. Фокусът върху съдържание от висок клас може да й помогне да се справи с конкуренцият в лицето на Snapchat, която вече се радва на стабилност и подкрепа от големи компании като Disney, MTV, MGM, Time Warner и A & E, въпреки че там форматът е различен и епизодите са между 3 и 5 минути. Все още не е ясно дали Facebook планира подобни кратки клипове, но в доклада си изданието посочва, че времетраенете ще е разнообразно и ще варира между 10 и 30 минути. Ако тези слухове са верни, социалната мрежа би могла да придобие съвсем друг облик в най-скоро време.