Над 20 телевизионни шоу програми се очаква да има във Facebook TV, чийто старт е планиран за месец юни.
Според данни, цитирани от Business Insider, телевизията ще предлага два вида шоу програми – едните ще са по-дълги, в традиционен тв формат с по-големи бюджети. Другият вид предавания ще са по-кратки и ще се актуализират ежедневно.
Анализатори коментират, че навлизането на тв пазара на най-голямата социална мрежа в света Facebook е много сериозна заявка и може да се окаже крайъгълен камък за развитието на сектора. Политиката на компанията потвърждава тенденцията, която компанията следва в опита си да установи контрол не само върху социалната мрежа, но в поточното съдържание на платформата.
Освен Facebook wсе по-уверени стъпки в тази посока правят и компании като Apple, Verizon, Snapchat и Twitter.