Български стартъп ще помага на американска платформа за онлайн търговия

Приложение на българска стартъп компания ще помага на водеща американска платформа за онлайн търговия за по-лесното и бързо управление на предлаганите на нея продукти. Споразумението за партньорство е между българската StoreGecko и BigCommerce.

Като част от партньорската програма, StoreGecko ще може да предлага индивидуални решения за търговия на клиентите на водещата платформа за електронна търговия на бързорастящи брандове и такива от средна пазарна величина.

“Изключително щастливи сме от новото партньорство. Трета година сме на пазара на електронната търговия и дойде моментът, в който един от най-големите и влиятелни играчи на пазара ни забеляза. Това за пореден път ни показва, че развиваме продукта си в правилната посока, което мотивира още по-силно екипа на нашата компания да работи още по-усилено и да навлизаме на нови пазар”, посочва Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на StoreGecko.

Компании от всякакви размери използват платформата BigCommerce да стартират, да промотират, да управляват и да развиват успешен онлайн бизнес. Според анализи на агенцията за проучване на пазара Ипсос, онлайн магазини, направени на BigCommerce, растат приблизително два пъти по-бързо от средното темпо за индустрията.

StoreGecko предлага приложение за управление на електронен магазин или платформа за е-търговия, което позволява лесно управление на продуктите и услугите. Компанията е създадена преди по-малко от три години в София. Екипът се състои от 10 души и разработва решение за управляване на продуктите в уеб магазините.

В края на 2015 година StoreGecko завърши класа по електронна търговия в европейския акселератор Startupbotcamp, като беше избран сред 700 кандидатствали.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *