След дългогодишен опит в SEO оптимизацията се запитахме, какво става когато потърсим специалист в Google. Например счетоводител. Първите две страници с резултати винаги са на фирми, ползвали услугите на оптимизатор или наложени като лидер в областта. Понякога и двете. На такива фирми обикновено цените са по-скъпи, а качеството е под въпрос.
Дори да се спрем на специалист по този начин, винаги остава въпроса дали техните клиенти са доволни и дали няма в бъдеще да съжаляваме за избора си. Особено, когато ние не сме специалисти и ни е трудно да преценим дали фирмата, изпълняваща услугата са достатъчно компетентни в областта.
С Brands.bg целим да решим точно този проблем. Когато потребител напише услугата, която търси в нашата търсачка, му излизат фирмите и специалистите отговарящи на този критерии, сортирани на база рейтинг. Така лесно клиента може да прочете коментарите за всяка от фирмите и да направи информиран избор, с кого да работи.
Как се изчислява фирменият рейтинг?
Рейтингът на фирмите се изчислява на база много фактори, като към момента ключови са съотношението положителни спрямо негативни коментари, броят на положителните коментари, отзивите от партньорски фирми и гласуването със звездички. За добър рейтинг се смята рейтинг над 7, като с развиването на платформата предстои да добавим още фактори и да доразвием алгоритъма.
Целта ни е по максимално точен начин да сравним фирмата, спрямо конкурентите и. Като разбира се за добрите фирми, това ще е много силна и заслужена реклама.
Всеки потребител има право да оставя само по един коментар за конкретна фирма, като фирмата има възможност да отговори. Администраторите на сайта са в правото си, в случай на необходимост, да поискат доказателства за твърдението на конкретна фирма или потребител. Работи се и по система за sms верифициране на акаунтите, за да се избегне създаването на фалшиви профили.
Препоръка от познати?
Някои от вас ще се запитат, защо просто да не попитаме познат да ни препоръча нужния специалит? Когато поискаме мнение от близък или приятел, те често ни казват някой за когото са чули че разбира, или някой който просто им е познат или симпатичен. Тази препоръка често не е обективна.
Но дори и така да е, винаги може да потърсим фирмата в търсачката и да проверим дали отговаря на очакванията ни.