SalesForce.com се отказа от борбата за придобиването на социалната мрежа Twitter, съобщава “Файненшъл таймс”.
Ръководителят на компанията се оказа под натиска на собствените си акционери заради потенциалната сделка – инвеститорите си задаваха въпроса, защо компания, която се занимава с продажбата на програмно осигуряване, иска да купи интернет-компания, която се нуждае от промени.
SalesForce.com беше единственият останал сериозен претендент за покупката на услугата за микроблогове, но Twitter продължава да търси потенциални купувачи. По-рано от покупката се отказаха Google и Disney.
Въпросът за продажбата на социалната мрежа е бил обсъден миналия месец на заседание на борда на директорите на компанията, които са недоволни, че няма положителни финансови резултати. Ежемесечната аудитория на Twitter надхвърля 300 милиона души. Пазарната капитализация на компанията надхвърля 14 милиарда долара.