Класиране на сайт – рецепта за успех

Ключът към успеха – как бизнесът да получи видимост в Google?

Ежедневно милиони хора използват интернет пространството, за да търсят услуги, точно каквито, Вашият бизнес предлага. НО, предприели ли сте необходимите стъпки, за да бъде бизнесът Ви видим за потребителите?

За да се класира уеб сайтът Ви, като отговор на нуждите на Вашата целева аудитория, трябва да направите всичко по силите си, за да се появите в челните резултати от ранглистата на Google.

Как да стане това?

Стъпка 1: Информирайте Google за Вашето съществуване

Ботовете на Google обхождат уеб пространството, за да събират информация и да индексират милиони страници на ден. Макар, че вероятността Google да открие сайта Ви, без да правите нищо е голяма, можете да ускорите процеса на индексиране, като използвате линка: Submit site to Google. Използвайки този линк, може да сигнализирате на Google за всяка промяна, която сте направили на уеб сайта. Не е необходимо, но в случай, че някой плагиатства съдържанието Ви, за Google ще е по-лесно да определи, кое е оригиналното съдържание и кой сайт да санкционира.

Стъпка 2: Правилен подбор на ключови думи

Ключовите думи и фрази дават „тона“ на съдържанието. Най-общо казано, това са думите, които помагат на търсачките да определят за какво е сайта и дали съдържанието му е релевантно на търсенето. Когато Google обхожда даден сайт, вижда, кои са най-често използваните думи, за да класира сайта за тези думи.

Когато се създава съдържание, фактори като локация и ниша на бизнеса играят важна роля при подбора на ключови думи. Например, имате магазина за сладкарски изделия, на някои места думата „сладкарница“ е по-разпространена, в други „пастичерия“, в трети „пекарна“ и т.н. Ето защо, изборът на ключови думи, пряко зависи от таргет аудиторията и територията.

След като определите, кои ключови думи ще използвате, интегрирайте ги в заглавието на сайта и в съдържанието. Уверете се, че звучат естествено в контекста на съдържанието, защото прекомерната и неуместна употреба на ключови думи се санкционира и вместо сайтът Ви да изплува, ще затъне в резултатите от търсенето.

Използвайте Google’s Keyword Planner при избора на ключови думи. Инструментът ще Ви даде много идеи и ще Ви е от полза за постигане на максимална релевантност.

Стъпка 3: Свържете Уеб сайта с Вашите профили в социалните мрежи

Ако сериозно сте се захванали с това, да осигурите солидно онлайн присъствие на Вашия бизнес, вероятно бранда Ви присъства и в социалните медии. Свържете сайта към социалните си профили във Facebook, Twitter, LinedIn, Google+, т.н. Социалните мрежи добиват все по-голяма популярност и се превръщат в значим фактор за класиране в търсачките.

Стъпка 4: Линк Билдинг (изграждане на връзки)

Тъй като търсачките обхождат мрежата, като използват линкове, колкото повече линка водят към Вас, толкова по-добре. Важното е линковете да идват от авторитетни сайтове, за да окажат тежест при класирането. Ако получавате линковете си от спам сайтове, то има вероятност Google да сметне и Вашия сайт за такъв. Бъдете разумни и не хитрувайте! Google хваща измамниците!

Уверете се, че сайтът Ви е добре структуриран,че предлагате качествено и полезно съдържание, че сте надежден източник, към които линкват други сайтове, бъдете активни в социалните медии и успехът няма да закъснее. Можете да направите безплатен сео анализ тук PageRules.

One thought on “Класиране на сайт – рецепта за успех

  1. Рецептата е следната, според самите Google:
    1. Добро съдържание
    2. Хубави, силни и релевантни линкове
    3. Ранкбрейн алгоритъма трябва да е доволен (свързан е с потребителското търсене)
    4. Добра он-пейдж и он-сайт оптимизация
    5. Тайната съставка на WebsiteDesign 😉

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *