На 2-ри септември 2016, Samsung Electronics обяви глобална програма за подмяна на Galaxy Note7 като предпазна мярка, поради частичен проблем с батерията. От тогава, компанията работи усилено за ускоряване на доставките на продукта, за да гарантира изпълнението на програмата и да намали неудобството на своите клиенти.
“Преди малко повече от три седмици, Samsung се ангажира с глобална програма за подмяна на Galaxy Note7. Миналата седмица, програмата стартира на по-голямата част от пазарите и прогресът до сега е обнадеждаващ. Нашият фокус в момента е да гарантираме, че всички засегнати устройства са подменени възможно най-бързо и ефективно”, каза ДиДжей Кох, президент на Mobile Communications Business на Samsung Electronics.
От старта на глобалната програма за подмяна, отзивът на собственици на Galaxy Note7 е голям.
• Около 90 процента от потребителите на Galaxy Note7 избират повторно новите бройки от устройството.
• Повече от 60 процента от всички върнати смартфони Galaxy Note7, продадени в САЩ и Южна Корея, вече са били подменени, като част от програмата.
• В Сингапур, повече от 80 процента от потребителите са се включили в програмата за подмяна, която стартира на 17-ти септември.
“Дълбоко оценяваме лоялността на нашите клиенти към Galaxy Note7, затова искаме те да се възползват от програма за подмяна на локално ниво, за да продължават да се чувстват уверени и развълнувани всеки път, когато протегнат ръка към своите устройства”, каза Кох.
Въпреки малкия брой докладвани инциденти, Samsung се ангажира напълно, за да предостави необходимата подкрепа на своите клиенти. Всичко това става в сътрудничество с националните регулаторни органи.
Клиентите, които притежават засегнати Galaxy Note7 устройства, се приканват да изключат и върнат техния смартфон. На база наличността на местния пазар, те могат да го подменят с ново устройство. Компанията апелира всички потребители на Galaxy Note7 да посетят мястото, от което са го закупили или да се свържат с местния кол център незабавно.