Nissan продаде автомобил през Twitter

Nissan е първата автомобилна марка в Европа, който е сключила сделка за продажба на автомобил ексклузивно през социалната мрежа Twitter. От японския гигант коментират, че всеки един аспект от законовото споразумение между компанията, в лицето на дилъра й Antamotor, и клиента (Раул Есколано, @escolano) е бил комуникиран през социалната мрежа, а финализирането на сделката е било факт 6 дни след осъществяването на контакта между двете страни, пише auto-press.net.

Преди да избере X-Trail на Nissan, Есколано се е свързал чрез Twitter с множество други автомобилни дилъри в Испания, като ги е предизвикал да му помогнат да си закупи кола само с помощта на социалната мрежа. Благодарение на функционалността на приложението Periscope за предаване на живо, представител на дилърството Antamotor е демонстрирал основните достойнства на колата в своеобразно ревю.

След като е събрал няколко предложения, Есколано е провел анкета (2.6 милиона импресии) сред последователите си в Twitter, като резултатите са показали 43% гласували за предложението на Nissan.

Заплащането за автомобила е било осъществено през интернет, а ключът е бил доставен на новия си собственик с куриер. Първата среща между автомобилната компания, автомобила и клиента е била регистрирана едва когато Есколано е отишъл да прибере новата си кола от изложбения център.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *