Според последното проучване на IDC (International Data Corp.), компанията Lenovo е завоювала лидерска позиция в бизнеса със смартфони в България с 26,4% пазарен дял, на база внесени устройства в страната през първото календарно тримесечие на 2016 година. Данните се основават на задълбочени проучвания в сферата на мобилните устройства, а информацията преминава през представителен аналитичен процес за достоверност.
Компанията представя за пръв път своето портфолио от смaртфон продукти едва през септември 2014 г. Устройствата се отличават с висока надеждност, както с достъпна цена, а Lenovo завоюва двуцифрен пазарен дял само след няколко месеца присъствие на българския пазар. Първоначалната стратегия на компанията е за позициониране в ниския и средния ценови клас, където се оказва и най-голямото търсене. Година и половина по-късно Lenovo заявява амбициите си в премиум класа с новите Moto устройства, които бяха представени на нестандартно събитие в Археологическия музей през април. Припомняме, че Lenovo придоби Motorola от Google през 2014 година за сумата от 2,91 милиарда долара.
На 9 юни ще се състои най-важното събитие за компанията – втората годишна технологична конференция Lenovo Tech World, на която предстои технологичният гигант да обяви новите Moto флагмани, с които ще заздрави лидерските си позиции в глобален мащаб.