Тази седмица LG Electronics (LG) ще започне разпространение на два модела от своята K серия (K10 и K4) на ключови световни пазари, сред които страните от ОНД и Европа, в това число и България. Втората фаза от разпространението ще започне през идните седмици в Латинска Америка, Близкия Изток и Азия.
K серията на LG, която беше представена по време на CES 2016, е от съществено значение за компанията най-вече заради това, че е привлекателна за масовия пазар. Продуктите от K серията са с премиум дизайн и предлагат усъвършенствани функции на камерата без да са на премиум цена. Лъскавият корпус на K10 с дизайн в стил „полиран камък“ е подсилен от новоразработеното стъкло 2.5D Arc Glass, което придава още по-елегантен завършек. Сложната шарка на гърба осигурява оптимален захват и не позволява на телефона да се изплъзва от ръката.
Насочен към по-младите потребители, които обичат да разглеждат съдържание чрез своите смартфони и активно да го споделят в социалните медии, K10 има 5,3-инчов HD In-cell сензорен екран, камера с премиум функции – задна камера до 13 мегапиксела и рядко срещаните за предна камера 8 мегапискела, а батерията е издръжлива със своите 2 300 милиампер часа (mAh).
K4 е един от най-практичните в класа си базови смартфони, притежаващ 4,5-инчов дисплей, 8 гигабайта памет и възможност за LTE свързване. Смартфонът изглежда елегантно, а панелите са проектирани така, че да осигуряват удобен и сигурен захват. K4 предлага вече познатия уникален потребителски интерфейс на камерата, позволяващ опции като Gesture Shot и Flash for Selfie, наследени от G серията и отличаващи го от конкурентите.
“Достъпните телефони от масовия клас с усъвършенствани функции стават все по-важни,” каза Дуно Чо, президент и изпълнителен директор на LG Electronics Mobile Communications Company. “Моделите от нашата най-нова K серия са проектирани така, че потребителите да могат да се докоснат до философията на LG за премиум дизайн и оптимизирано мобилно преживяване.”