В един свят, в който толкова много видео съдържание се конкурира за вниманието на зрителите – от традиционната линейна телевизия до платформите за професионално и потребителски-генерирано съдържание – медийните компании като собствениците на съдържание, радио- и телевизионните оператори и доставчиците на телевизионни услуги изискват решение за анализи, способно да предоставя акуратна бизнес информация. За да не губят своята актуалност, медийните компании трябва не само да гарантират, че техните канали предоставят оптимално качество, но също така да разберат какво искат техните потребители, какво ценят най-много и кое е това, от което те не се нуждаят или не оценяват.
За да предостави такива бизнес анализи, Ericsson (NASDAQ: ERIC) представи Integrated Video Insights (Интегрирана видео статистика) – мощен пакет от решения за анализ на данни, който помага на медийните компании да събират и анализират големи обеми от данни, получени от потребители, видео платформи и мрежи. Подкрепен от цялостна и всеобхватна структура, този пакет отговаря на необходимостта от обработка на големи данни, която обхваща всички аспекти на медийния бизнес – оперативни, търговски и обслужване на клиенти.
Използвайки Integrated Video Insights, мултимедийните компании могат да подобрят своята стратегия за комерсиализация на съдържанието, да идентифицират необходимите инвестиции за увеличаване на средния приход от потребител, и да гарантират, че тяхното съдържание се употребява при оптимални условия.
Жан-Филип Пойролт, началник Консултантска дейност и Системна интеграция в Ericsson, заяви: “Тъй като медийното потребление се променя и на пазара навлизат нови играчи, за медийните компании става все по-важно да имат пълен, 360-градусов поглед върху своя бизнес. Те трябва да разберат и да подобрят всичко: от качеството на своите услуги, до предпочитаното от клиента съдържание и качеството на изживяването“.
“С Integrated Video Insights те могат да се предвидят бъдещите оперативни нужди, да реагират бързо на възникнали казуси в реално време, да прилагат модерни, проактивни методи за обслужване на клиенти и в крайна сметка да взимат по-добри бизнес решения.”
Integrated Video Insights може да бъде внедрено като самостоятелно решение или като допълнителен модул към пакета Ericsson Expert Analytics. Отличеният с награди продукт Ericsson Expert Analytics излиза извън границите на традиционните анализи на големи данни, като интегрира данни от сферата на ТВ и медиите, мрежата и други области на знанието и превръща данните в практически анализ за конкретни случаи от реалността и стимулира бързи действия, които оказват положително влияние върху резултатите на операторите. Както Integrated Video Insights, така и Ericsson Expert Analytics използват задълбочения опит на Ericsson в ТВ индустрията и потребителските проучвания и предлагат разширени възможности за управление на процеса на обслужване на клиенти, включително доставката на практически анализ, които целят да стимулират ръст на нови приходи и да подобрят потребителското изживяване.
Тъй като изискванията към мултимедийните компании се увеличават и нови конкуренти влияят на очакванията на потребителите, необходимостта от задълбочени потребителски и индустриални анализи се увеличава.
Комбинирането на тези анализи с гъвкави технологии, модели за внедряване и методи за обслужване ще даде възможност на мултимедийните компании да забавляват потребителите всеки ден. Уникалната комбинация от услуги, задълбочени анализи и обширно продуктово портфолио на Ericsson е водещ фактор в трансформацията на най-силните световни медийни брандове към лидери в Свързаното общество.