post

Най-големият производител на гуми и каучукови изделия в света се завръща на международното изложение на автомобили IAA с впечатляващ набор от иновативни гуми и технологии, предоставящи решения за най-важните нужди на индустрията – ефективност, устойчивост и безопасност.

Ефективност на новите ologic-гуми

Щандът на Бриджстоун (зала 8, щанд D03) предлага на посетителите поглед отблизо върху революционните ologic-гуми Ecopia EP500, които се предлагат ексклузивно с електрическия автомобил BMW i3. Технологията Ologic на Бриджстоун, приложена за първи път при BMW, се възползва от взаимодействието между големия диаметър на гумата и тесния дизайн на протектора, за да осигури висока ефективност по отношение на аеродинамиката и съпротивлението при търкаляне, като същевременно гарантира първокласно сцепление.

Безопасност на технологията Run-Flat

В сферата на безопасността Бриджстоун демонстрира своите гуми от най-ново поколение с RFT (Run-Flat Technology). Бриджстоун е пионер при RFT гумите като разработва оригинално оборудване и резервни гуми, които осигуряват на водачите удобен и потенциално животоспасяващ механизъм в случай на внезапна загуба на налягането на гумата.

Устойчиви решения

Ориентирани към бъдещето, Бриджстоун демонстрира своята безвъздушна (непневматична) гума, която има за цел да предостави лесно за поддръжка и напълно устойчиво и самостоятелно решение, което повишава рециклирането на износени гуми и други ресурси.

Изцяло електрически автомобил ще привлече вниманието на посетителите на щанда на Бриджстоун – световният соларен автомобил (World Solar Car) на университета „Когакуин“ (Япония), участник в „Световното соларно предизвикателство“ на Бриджстоун, проведено в Австралия през 2013 г. Бриджстоун е генерален спонсор на събитието, което стимулира иновациите и напредъка в развитието на устойчивия транспорт и което привлече 40 отбора от 23 страни през 2013 г. и ще участва отново на тазгодишното издание през октомври.

Водещи резултати при изпитанията на гумите

Бриджстоун показва и водещите продукти от настоящата си гама от гуми от висок клас, в т.ч. спортните гуми Potenza S001 за високопроизводителни автомобили, които ще бъдат монтирани на изложения на щанда Lexus LFA. Този супер автомобил довежда производителността до нови висоти, когато се състезава на пистата Нюрбургринг и е идеалният автомобил за моделите Potenza.

Фирмата представя и туринг гумите Turanza T001, Dueler H/P Sport и най-новите зимни гуми Blizzak LM-80 EVO за SUV автомобили и Blizzak LM001 – признати като безспорен фаворит в областта от Allgemeiner Deutscher Automobil-Club (ADAC). При последните си изпитания на зимни гуми ADAC класира Blizzak LM001 на второ място, с по-добри резултати от останалите в сегмента с най-добра оценка при мокра настилка и престижния рейтинг „много препоръчителни“.

Firestone се завръща

За първи път от много години Бриджстоун приветства марката Firestone на щанда си във Франкфурт. Почетен гост е развиващият 320 км/ч „Индикар“ автомобил със своите слик гуми Firehawk – символ на господството на Firestone на състезанията „Индикар“ в САЩ. В действителност, след победата си в първия „Инди 500“ през 1911 г., Firestone е спечелил повече състезания от всички състезателни гуми взети заедно.
Днес със своя високо конкурентен нов продукт Firestone отново се съревновава на европейския сегмент на гуми от среден ценови клас и получава подкрепа от Бриджстоун като основен член от мултибрандовата стратегия на компанията. На автосалона във Франкфурт са изложени гуми Firestone Destination HP за SUV автомобили и новите всесезонни гуми Firestone Multiseason в Европа.

Безопасност – в основата на стратегията на Бриджстоун

Лайтмотивът на всички решения на Бриджстоун, представени на Автосалона Франкфурт 2015, е безопасността. Като водещ производител на гуми в света, Бриджстоун се смята за лидер в инициативите за по-голяма безопасност на пътя, като за тази цел организира многопластова кампания и големи инвестиции в нови технологии за безопасност. Щандът във Франкфурт спомага за тези усилия с помощта на визуални елементи от международната кампания на Бриджстоун, напомняща на водачите, че гумите им са единствената част от автомобила в контакт с пътя. Ето защо трябва да се купуват гуми с високо качество и да им се осигурява правилна поддръжка.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *