Sheldon Mey
Facebook още не може да реши следи ли потребителите си или не
“Мълчанието е злато… но ние не сме алчни”, се казваше в един остарял, но явно все още валиден анекдот. Очевидно в това отношение говорителите на Facebook са щедри хора.
Майкъл Арингтън, основател на TechCrunch, бързо хвърли ръкавицата към Facebook, успявайки да събере няколко противоречащи си изявления от последните дни, в които, подобно на играта “тука има, тука няма”, истината за следенето на потребителите във и извън социалната мрежа скоростно се прехвърля изпод чевръстите пръсти на служители от компанията.
“Facebook не следи потребителите си в мрежата” – 25ти септември 2011 в интервю пред ZDNet.
“Като цяло, за разлика от други големи интернет компании, ние нямаме интерес да следим потребителите.” – 25ти септември 2011, коментар от служител във Facebook към статия на Nik Cubrilovic
“… дефиниран е метод за проследяване на дейностите на потребителите на социалната мрежа, извършвани в други домейни. ” – част от патентно заявление на Facebook от 22ри септември 2011.
Последно?