Кое е най-важното, което искат смартфон потребителите от мобилния си оператор, производителите и разработчиците на приложения

Ericsson пусна поредния интересен доклад, показващ какви са потребителските очаквания относно използваните от тях телекомуникационни услуги и като цяло „свързвания” начин на живот.

Документът, публикуван от ConsumerLab, показва основните критерии, определящи успеха на бъдещите услуги, които мобилните оператори и интернет компании, възнамеряват да лансират на пазара.

На базата на интервюта със смартфони потребители ConsumerLab идентифицира седем ключови нужди, които се определят като решаващи за успеха на новите услуги:

1. Светкавичен достъп навсякъде  – за да отговори на забързания начин на живот, потребителите очакват да имат достъп винаги и в реално време.

2. Персонализирай моя свят – хората все повече изискват персонализирани услуги и съобщения, които отговарят на техния начин на живот.

3. Изключване – потребителите ще използват технологиите за да балансират поведението си на “винаги активен” и да отделят време да изключат, да се отпуснат и да релаксират. Потребителите проявяват интерес към услугите, които могат да им помогнат да направят това.

4. Асистирана производителност – хората се интересуват от услугите, които управляват и координират техните графици.

5. Повече време заедно – в своя зает живот, приятелите и семейството все повече ще разчитат на технологията, за да поддържате връзка, където и да се намират

6. Контрол на потреблението – потребителите искат новите технологии да следят техните разходи, трафика на данни и да актуализират информацията им, което ще им позволи да отделят повече време за важните неща в живота.

7. Локална информация – потребителите изразяват необходимост от получаване на информация, която има отношение към мястото, където се намират във всеки един момент.

София Йоерман, старши съветник в Ericsson ConsumerLab казва: „69 процента от участниците в проучването се интересуват от споделени тарифни планове. Освен това, приложенията за смарт потребители, които предлагат преглед на реалното потребление, са високо ценени от 59% от абонатите. 54 процента от анкетираните намират услугите, предоставящи общ преглед върху личните финансовите транзакции, за привлекателни. 52% от потребителите очакват, че актуализациите, базирани на местоположение предлагат контрол на потреблението и разходите. И накрая, медия препоръките, услуга, която помага на потребителите да управляват своите предпочитани медии и сайтове, се харесва на 48% от анкетираните“.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *