На IFA 2015 Samsung Electronics Co., Ltd. ще представи най-новите попълнения в иновативното си SMART Signage портфолио за европейските пазари, демонстрирайки способността си да предоставя впечатляващи и атрактивни дисплеи за всяка бизнес и търговска среда. Щандът на Samsung ще бъде с номер 101 в City Cube Hall B, Messe Berlin в Берлин, Германия.
„Тъй като пазарите за търговия и бизнес стават все по-пренаселени, технологиите за високоефективни дисплеи могат да предложат на компаниите значително предимство чрез повишаване на способността им за ефикасно дистрибутиране на впечатляващо съдържание – заяви Сеок-ги Ким, старши вицепрезидент на Visual Display дивизията в Samsung Electronics. – Вълнуваме се, че на IFA 2015 ще можем да демонстрираме как нашите иновативни SMART Signage технологии създават нови възможности за бизнес, което им позволява да трансформират предоставянето на съдържание и да отговарят на постоянно променящите се очаквания за ангажираност на техните най-критични потребители.“
Технологиите за дисплеи на Samsung подобряват изживяването на клиенти и служители чрез по-ясно качество на картината и видимо и въздействащо представяне на посланието, генериращо нови възможности за приходи и производителност. С гъвкаво разпределение, включително вътрешни и външни LED Signage дисплеи, ергономични бизнес монитори и различни дисплеи, хибрид между телевизия и signage технология, както и с други свои решения, Samsung ще предостави на посетителите на IFA поглед към бизнеса и търговската дейност на бъдещето.
Магазинът на бъдещето
Посетителите на IFA 2015 ще могат да видят магазина на бъдещето, подобрен с интерактивни и информативни дисплей технологии чрез уникално изживяване на щанда на Samsung Electronics. Серията дисплеи, ориентирани към търговците, предоставя на клиентите по-удобно, информирано и персонализирано шопинг изживяване. Тези иновации варират от технологии, които усещат движенията на клиентите и търговските им интереси и така предоставят таргетирано рекламно съдържание, докато потребителите минават покрай стелажите в магазина и стигат до виртуални пробни и огледални дисплеи, които обединяват търсенето на клиентите на различни възможности за облекло с предоставяне на разширена видимост и интерактивен каталог с допълнителни аксесоари и промоционални артикули.
Като един от акцентите за изложението Samsung ще представи своя прозрачен OLED дисплей. С тънък, интуитивен панел, OLED дисплея на Samsung предоставя решение за търговците – динамичен интериорен дизайн, който дава на клиентите почти перфектен изглед от всяка гледна точка. Превъзходната яркост на дисплея (150 cd/m2), високата пропускливост (45%) и висококачествените изображения (CDI 98%) също привличат вниманието на клиента, засилвайки и подобрявайки предоставянето на рекламно и информационно съдържание.
Завладяваща LED Signage технология
За да отговори на нарастващото търсене от страна на потребители от различни сфери – корпоративни среди, търговия, спорт и развлекателна индустрия и транспорт, подобрените LED Signage технологии на Samsung – разширени чрез придобития в началото на 2015 г. производител YESCO Electronics – осигуряват превъзходно качество на картината, по-дълга експлоатация и надеждна техническа поддръжка.
Налични в Европа от септември 2015 г., вътрешните LED Signage дисплеи на Samsung разполагат с 1.5мм и 2.5мм конфигурации на пикселното разстояние и диоди от най-високо ниво, за да предоставят по-дълбок контраст, реалистично и високо качество на картината.
LED дисплеите преминават през строга фабрична и последваща калибрация, за да осигурят последователност и точност дори в екстремни температурни и климатични условия. Освен това, LED Signage дисплеите на Samsung са достъпни в плоски и извити формати, които дават възможност на различните бизнеси да проектират и лесно да инсталират дисплеи, които пасват на бранда и уникалните оперативни нужди.
All-in-one рекламни и развлекателни дисплеи
Чрез комбиниране на предимствата на Digital Signage технологията, с качеството на картината и очарованието на телевизията на живо, серията SMART Signage TV (SSTV) RHE на Samsung разширява възможностите за съдържание за собствениците на малки и средни предприятия и малки офиси/домашни офиси. Наличните модели в 48- и 55-инчов формат на all-in-one SSTV RHE дава възможност на собствениците незабавно да създават и излъчват допълнително информативно и развлекателно съдържание, включително текст, изображения, видео, рекламни банери и предавания на живо.
SSTV RHE включва софтуера на Samsung MagicInfo Express Content Creator 2 за управление на съдържанието. Чрез софтуера, компаниите могат да проектират, създават и актуализират различни промоции по-лесно и евтино, в сравнение с обновяването на статични и традиционни печатни материали.
Ергономични бизнес монитори за повишаване на производителността
Бизнес ориентираната серия SMART Signage монитори повишава ефективността на работното място чрез осигуряване на повишено удобство и комфорт. Тези монитори са all-in-one, универсална алтернатива на традиционните бизнес дисплеи, които често са сложни и скъпи за поддръжка:
SE790C и SE650C Curved монитори – проектирани да съответстват на естествената извивка на човешкото око, извитите бизнес монитори на Samsung свеждат до минимум умората на очите и рефлексията от алтернативните плоски екрани. Оборудвани с регулируема стойка за височина (HAS) и широкоъгълна конфигурация за специфични потребителски нужди, тези дисплеи дават възможност на работниците и служителите да виждат мониторите добре за по-дълго време, подобрявайки производителността.
SE370 монитор с безжично зареждане – планиран да бъде наличен за европейските потребители през септември 2015г., Samsung наскоро представи мониторът SE370 (24- и 27-инчови модели) – първият в света, който предлага цялостно безжично зареждане за всички мобилни устройства, поддържащи Qi. Мониторът SE370 събира множество портове за зареждане в една проста кръгла вградена зона за безжично зареждане, което премахва безредицата на работното място, породена от множество кабели и портове, сред които работи служителят.