eCommera, водещ доставчик на софтуер за електронна търговия, улесняващ вземането на решения и управлението на поръчки при мултиканални дистрибутори и търговски представителства, обяви назначаването на Кевин Щернекерт като главен маркетингов директор (CMO) в компанията. Той има повече от 20 години експертен опит в сфера на ритейла и познава отлично предизвикателствата, пред които този бизнес се изправя, както и водещите стратегии за преодоляването им и цялостното бъдещо развитие на сектора.
„Стотици софтуерни компании и ритейл търговци са разчитали на Кевин и неговите анализаторски прогнози през последното десетилетие в стремежа си да използват по-ефективно технологиите и да развиват бизнеса си в условията на един изключително динамичен пазар.“ – коментира назначението Андрю Mакгрегър, CEO на eCommera. –„Индустрията се променя и eCommera играе важна роля в тази ключова трансформация – затова считаме, че като водещ експерт в областта Кевин ще подпомогне значително постигането на стратегическите ни цели и глобалното развитие на компанията.“
„Анализирайки пазара на технологии и софтуерни доставчици, виждам eCommera като открояваща се компания със стратегическа роля. Тя се отличава най-вече със способността си да обработва големи масиви от данни и да ги използва ефективно за решаване на сложни и критични за бизнеса въпроси.“ – каза Щернекерт – „Развълнуван съм да поема тази важна роля в подобен вълнуващ за компанията и за цялата индустрия момент.“
Като вицепрезидент на Gartner Research Кевин Щернекерт ръководи изследванията на ритейл пазара и стотиците софтуерни решения за търговия, предлагайки експертен анализ на възможностите на големите масиви от данни, процесите по движението на стоките във веригата от доставки и позиционирането към клиента.
Преди да се присъедини към Gartner Кевин заема поста „Старши директор за глобалната продуктова стратегия“ в Oracle Retail. В резюмето му присъстват лидерски позиции в компаниите DemandTec (Вицепрезидент за ритейл), V Supermarkets (CIO) и Walmart (Директор мърчандайзинг и развитие).
eCommera предлага на своите клиенти платформи за управление и анализ на големи масиви от данни, оптимизация на поръчките и помощ при вземането на важни бизнес решения, както и цялостни, облачно базирани системи за електронна търговия. Тези решения са ключов компонент в успеха на над 70 водещи търговци на дребно и световни марки в 32 страни, които се доверяват на компанията за управление на операциите към потребителите онлайн, през мобилни устройства и на място в търговските локации.
Сред клиентите на eCommera са ASDA, House of Fraser, Neiman Marcus, Brooks Brothers, Lifetime Brands, Bouclair и Clarins.
Повече за еCommera в България
eCommera открива офис в България през 2007г.
Екипът в София е най-големият за компанията в световен мащаб като отчита около 30% ръст на годишна база.
Към момента в българския офис работят повече от 150 висококвалифицирани софтуерни специалисти, разпределени в няколко отдела: QA, Development, Technical Support, Business Roles, Administrative. Тук са позиционирани водещите екипи на компанията, отговорни за разработката и тестването на ключовите решения на eCommerа.
В България се създават и управляват онлайн магазините за клиенти като London 2012 Olympics Store, Clarins, TM Lewin, House of Fraser, ASDA Direct, както и основната разработка на преизползваема платформа и продукти за взимане на интелигентни решения.