От Ericsson съобщиха, че компанията е обявена за световен лидер по приходи от оперативни технологии, предназначени за доставчици на комуникационни услуги, в доклада на Gartner, обявяващ резултатите от анализа на пазарните дялове за 2013: Communications Service Provider (CSP) Operational Technology, Worldwide, 2013.
Според доклада, който обхваща доставчици на мрежова инфраструктура и системи за управление на телекоми, като анализира пазарни дялове за услуги за мрежова инфраструктура, по приходи от софтуер и софтуерни услуги Ericsson се позиционира на първо място по пазарен дял за 2013 г.
Гъвкавият софтуер и софтуерни услуги на Ericsson дават възможност на доставчиците на комуникационни услуги (CSP) да повишат ефективността на своите бизнес ресурси чрез софтуер, създаден специално за клиента, и да планират, изграждат, експлоатират и подкрепят ефективността и достъпността на своите мрежи и IT ресурси със практичен мрежови софтуер.
Пер Боргклинт, старши вицепрезидент и ръководител на бизнес звеното Support Solutions на Ericsson казва: “Ние вярваме, че резултатите от анализа на Gartner допълнително утвърждават позицията ни на пазара и ангажимента ни да предоставяме иновативни, интегрирани решения за клиентите, които намаляват техните разходи и увеличават приходите им, дори когато въвеждат нови комплексни услуги на пазара.
“Ericsson е горд с това признание след значителния труд, който инвестирахме, за да утвърдим нашата ценност като глобален доставчик на OSS/BSS решения, чрез реализирането на стратегически придобивания и инвестиции, които засилиха нашата глобална роля на консултант и системен интегратор.”
Докладът на Gartner относно пазарния дял, реализиран от оперативни технологии, предназначени за обслужване на доставчици на комуникационни услуги (CSP) в световен мащаб, обхваща всички решения на доставчици, които са проектирани специално за работа по CSP вертикалата, включително мрежа и мрежови услуги, както и инфраструктура и софтуерни приложения и услуги. Докладът изключва решения, които не са специфични за CSP, дори ако произхождат от CSP, като например решения за центрове за данни и мобилни телефони.
Операторите трябва да станат по-гъвкави, тъй като те поддържат услуги в различни мрежи, предлагат редица планове и разширяват границите на иновациите. Ericsson помага на клиентите да посрещнат променящите се изисквания с цялостен, единен OSS и BSS продукт, който съчетава бизнес, ИТ и мрежови възможности.
Екип от над 61 000 професионалисти подкрепя доставчиците на комуникационни услуги (CSP) с консултации и системна интеграция, управлявани услуги, услуги, свързани с продукта, и медийно излъчване. Тези специалисти имат компетентност от край до край (e2e), необходима за ефективно интегриране на решения, опростяване и автоматизиране на процеси, и стимулиране в реално време на синергията и взаимодействието между телекома, ИТ и мрежовите функции. По този начин те доставят в реално време услуги и информация до клиента.