Ericsson представя първия аналитичен софтуерен пакет, който предсказва и подобрява удовлетвореността на потребителите

На Mobile World Congress Ericsson представи Expert Analytics 15.0, софтуерен пакет позволяващ на операторите да прогнозират удовлетвореността на клиентите и автоматично да вземат мерки в затворена система, за да я подобрят.

Валидиран чрез потребителски проучвания, SLI оценката е ценна като индикатор за лоялност, като мярка за готовността на потребителите да харчат и като индикатор на потребителската лоялност (NPS), предаде кореспондентът на PixelMedia.bg от престижния световен мобилен конгрес. Решението е вече тествано от няколко оператора в световен мащаб.

Ericsson помага на клиентите да посрещнат променящите се потребности чрез цялостен, единен OSS и BSS пакетен продукт, който съчетава бизнес, ИТ и мрежови възможности.

Екип от над 64 000 сервизни специалисти поддържа тези предложения с услуги като консултиране и системна интеграция, управлявани услуги, продуктови услуги и услуги за излъчване на съдържание.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *