Kaspersky Lab, една от водещите компании в областта на информационната сигурност, обяви че ще подкрепя Scuderia Ferrari в състезанията за Формула 1 през 2011 и 2012 година. Новината бе съобщена веднага след надпреварата на пистата в Абу Даби, с която приключи един от най-оспорваните сезони в историята на Формула 1.
Kaspersky Lab навлезе в света на моторните спортове по-рано тази година, след като подписа договор с отбора на Ferrari за Le Mans Series Championship. Договорът с Ferrari за Формула 1 се явява естествено продължение на това успешно партньорство.
От 2011 година логото на Kaspersky Lab ще дебютира и върху новия болид на Ferrari във Формула 1.
Kaspersky Lab има 13-годишен опит в създаването на антивирусен софтуер и цялостни решения за информационна сигурност. В момента продуктите на компанията се използват от над 300 милиона души по цял свят, което е и основната причина Kaspersky Lab да стартира глобални кампании за промотиране на марката, като новообявеното партньорство с Ferrari във Формула 1.