Nokia сменя шрифтове в търсене на нова корпоративна идентичност

Лидерската позиция на Nokia в областта на мобилните технологии доскоро изглеждаше непоклатима, но компанията постепенно се превръща в пример за динамичните промени в статуквото на този пазар и за това колко изменчив може да бъде успехът в него.

Nokia е в криза и отчаяно се опитва да преоткрие себе си. Компанията заложи всичко върху Windows Phone 7 и новото си сътрудничество с Microsoft, но специалистите остават раздвоени в позициите си относно правилността на това решение.

Това, в което всички са единодушни, е че Nokia се нуждае от промяна – дълбока и всеобхватна, и новото ръководство на компанията е готово да я извърши.

Промяната засегна дори шрифта, използван от Nokia в продължение на десетилетия. Nokia Sans бе част от безпогрешно разпознаваемия имидж, изграждан дълги години от финландския концерн. Имидж, който е време да бъде променен.

Nokia Sans ще бъде заменен от Nokia Pure – шрифт, който по-точно да отговаря на слогана „Beauty in supreme usability”. Според Nokia, новият шрифт не само отразява промените, които вече са в ход, но също така е и специално оптимизиран за скалиране в мобилни устройства и употреба в дигитална среда.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *