Xiaomi има пълният потенциал да се превърне в поредната китайска сензация при смартфоните. За първите шест месеца на 2013-та, компанията е регистрирала приходи на стойност 2.16 милиарда долара. За сравнение, за цялата 2012 година те възлизат на 2.05 милиарда долара.
„Забравете за финансовите резултати, те не са най-важните“, казва Лей Юн, изпълнителният директор на Xiaomi. „Най-важното е да правим продукти, които да радват потребителите и донасят дългосрочни ползи“, добавя той.
В рамките на първите шест месеца на тази година, Xiaomi са продали 7.03 милиона смартфона. Докато това число не е чак толкова впечатляващо, то растежът на китайците е много бърз и е възможно в близко бъдеще да бъдат застигнати компании в криза като HTC и BlackBerry.
Що се отнася до Xiaomi, при тях акцентът е на устройства с мощен хардуер и приемлива цена. По-рано тази година моделът Mi2S дори успя да задмине Samsung Galaxy S IV в бенчмарк.
Xiaomi се присъединява към сънародниците си Huawei и ZTE, които също навлязоха ударно при смартфоните и дори се установиха трайно в топ 5 на най-големите доставчици. Въпреки това е редно да отбележим, че последните две компании имат сериозни позиции в продажбата на телекомуникационно оборудване, което е и основният им бизнес. Докато основаната през 2010 година компания Xiaomi успя да пробие сама в един от най-тежките откъм конкуренция сектори като този на смартфоните.