С 15,3% са скочили продажбите на LG Electronics през 2009 г. въпреки световната икономическа криза. От централата в Сеул отчетоха консолидирани годишни продажби на стойност 57,1 милиарда USD, което е абсолютен рекорд в историята на технологичния гигант. Консолидираната оперативна печалба за всички корпоративни подразделения е достигнала 3,3 милиарда USD. В България компанията отчита като свой основен успех 16,3% ръст на продажбите за 2009 г.
Годишният резултат е свързан и с рекордните продажби и оборот за тримесечието октомври-декември. През този период продажбите на глобално ниво са нараснали с 6,8% спрямо същото тримесечие на 2008 г., достигайки 12,2 милиарда USD.
Годишните данни на компанията сочат, че подразделението на LG за потребителска електроника е отчело годишни продажби от 15,3 милиарда USD, като ръстът спрямо предходната година е 19,9%. Този резултат се дължи основно на продажбите на LCD и плазмени телевизори, които са най-бързо растящата продуктова линия на компанията – от тях LG е продала 19,5 милиона броя.
В сектора на мобилните комуникации LG наблюдава стабилен ръст на търсенето в Европа, Северна Америка и развиващите се пазари. В резултат на това дивизията Мобилни комуникации на компанията е регистрирала годишен ръст на продажбите от 13,5%. Тяхната обща годишна стойност е 14,2 милиарда USD. През 2009 г. в световен план са продадени 117,9 милиона броя мобилни телефона. Продажбите в бизнес подразделението Домакински електроуреди са нараснали с 10,9%, достигайки ниво от 7,4 милиарда долара, въпреки понижението на цените за крайния потребител.
LG обяви и своите цели за 2010 г. Компанията ще работи за 51,3 милиарда USD продажби и на тази база е определила 3,1 милиарда долара за нови инвестиции. Корейският гигант предвижда, че през 2010 г. търсенето на електроника ще се повиши, тъй като световната икономика започва да се възстановява от кризата. Според компанията основните възможности за развитие на технологичния сектор през 2010 г. ще са свързани със соларните панели, LED технологията и новите хоризонти за бизнес партньорства с автомобилни производители. Компанията очаква особено силно повишаване на продажбите в сектора на LCD телевизорите като резултат от преминаването към цифрова телевизия. Този ръст ще се ускори и благодарение на Световното първенство по футбол и Олимпийските игри през 2010 г., във връзка с които много потребители решават да преминат към по-високо качество на изображението. При мобилните комуникации LG ще се фокусира върху набиращата популярност категория на смартфоните.