post

Корпорация Xerox представи пакет от решения за управление на корпоративни печатни услуги – първото предложение, което помага на компаниите да управляват по-добре документите в глобалните си инфраструктури – от офиса до ведомствената печатница и виртуалното работно място.

Управлението на корпоративни печатни услуги от Xerox съкращава разходите за печат, обмен на информация и обновяване на документи. Пакетът от услуги дава на компаниите пълна картина на печатните им операции на глобално ниво и гарантира, че всеки отпечатан документ е в рамките на бюджета и е съгласуван с политиката за сигурност и изискванията за опазване на околната среда.

„Разширявайки управлението на печатни услуги отвъд стените на офиса, организациите имат пълен контрол върху цялостните печатни разходи,” каза Кен Уийлърщайн, вицепрезидент, отдел изследвания в Gartner, Inc. “Това е от огромно значение, тъй като разходите за продукция от вътрешни и външни печатни центрове често надвишават офисните разходи за печат, така че оптимизирането на всички печатни среди ще доведе до допълнително спестяване на разходи.”

Xerox помага на компаниите да открият нови начини за съкращаване на разходите и подобряване ефективността на цялата печатна мрежа, като добавят следните възможности към портфолиото за управление на печатни услуги:

Управление на печат от дома или от виртуален офис
Служители, които работят вкъщи или на отдалечени локации, могат да се възползват от същата система за поддръжка, която е налична в офиса. Xerox наблюдава външни устройства и осъществява връзка с тях посредством телефон, e-mail или уеб-базирани сесии за поддръжка. Универсалните печатни драйвери дават на мобилните служители лесен достъп до печатащи устройства в големи корпоративни офиси.

Маршрутизиране на принтери с цел спестяване на пари, хартия и време
Посредством анализ на навиците на служителите, Xerox помага на компаниите да настроят мрежови пътеки, които насочват документите към най-подходящото устройство, въз основа на специфични изисквания като цена, време за обработка и местонахождение. Например, когато служителите искат да отпечатат даден документ, ако системата прецени, те ще получат съобщение от рода на: „Отпечатайте на някой друг близък принтер, за да спестите $20.”

Използвайте вътрешнофирмения печатен център по-ефективно
За по-добро управление на разходите при многотиражен печат, корпоративните печатни услуги позволяват на служителите да изпращат по-сложни печатни задачи към вътрешната печатна база директно от своя компютър. Служителите могат да избират между няколко възможности за подгъване и подвързване, и могат да преглеждат крайния документ, отстранявайки допълнителните стадии, които обикновено са нужни за подготовка на файловете и за изпращането им в печатния център.

Клиенти като Procter & Gamble, The Dow Chemical Company, EMC и Медицинския Център към Университета Питсбърг (UPMC) използват система за управление на корпоративни печатни услуги, за да се възползват от възможностите за финансови съкращения, които вече са постигнали в офиса и да извлекат повече от цялостната печатна инфраструктура. Клиентите на Xerox печелят благодарение на последователния подход, който не се влияе от мащабите и местонахождението на компаниите.

„С опростяването на печата в цялата компания Xerox трансформира начина на работа и осъществява осезаемо влияние върху операциите,” каза Робърт А. Демишей, старши вицепрезидент и главен финансов директор на UPMC, глобално медицинско предприятие на стойност 8 милиарда USD. „Платформата за управление на корпоративни печатни услуги свързва глобално нашата печатна среда с възлови за бизнеса ни приложения, така че можем заедно да проектираме нови методи на работа и комуникация, да внедрим нови технологии и да помогнем на служителите да работят по-ефективно.”

Миналата година Xerox направи своя пакет за управление на печатни услуги достъпен за малък и среден бизнес посредством мрежата си от партньори. Понастоящем Xerox управлява 1,5 милиона устройства на различни производители по цял свят.

„Компаниите се доверяват на нашия подход и на способността ни да предоставяме качествени слуги, като ни дават възможност да проправим път за нови предложения за управление на печатни услуги,” каза Стивън Кронин, президент на Xerox Global Services. “Управлението на корпоративни печатни услуги представя начина, по който компаниите трябва да погледнат на бъдещето на печата на документи – изграждането на стратегически поглед върху цялостната инфраструктура, за да остане печатът ценово ефективен, продуктивен и природосъобразен във всички подразделения на корпорацията, а не само в офиса.”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *