Един от многобройните бонуси, които Интернет внася в съвременния живот, е положителното влияние върху рекламата. В сравнение с добрата стара телевизия, взискателната уеб аудитория принуждава компаниите да търсят все по-нови начини за рекламиране на своята продукция.
Меркетолозите на германския автомобилен гигант Daimler са измислили необичаен автомобил с нулеви емисии. Той е базиран на платформата F-CEL, в основата на която се използват водородни горивни елементи.
Необикновеното промотиране на колата на Mercedes се заключава в това, че тя е „невидима“. Е, относително невидима – по цялото купе са разположени гъвкави листове, покрити със светодиоди, които образуват единен екран. Страничните камери регистрират изображението и го показват от противоположната страна. На видеото по-долу можете да видите как този автомобил събира погледите. Единственият минус на конструкцията е ниската резолюция на дисплеите и необходимостта да се гледа колата под прав ъгъл. Но пък и целта на Mercedes не е да направи автомобила си напълно невидим – тогава няма да го види никой…